duminică, 26 octombrie 2014

Provocare "Caminul tau, un colt de rai" - saptamana 4

                                           Provocare "Caminul tau, un colt de rai" - saptamana 4



                                                                     Saptamana 4
20-26octombrie - Concentrați-vă pe bucătărie, inima căminului vostru. Gătiți feluri de mâncare cu aromă plăcută. Alegeți un fel pe care familia să-l poată găti împreună - dați tuturor câte o sarcină și faceți fotografii, astfel încât toți să-și poată aminti momentele petrecute împreună- gustând, fiind creativi, râznd și iubind.Reamintiti-va de importanta meselor luate in familie. Alungați nemulțumirea privitoare la casa sau familia voastră, și mulțumiți lui Dumnezeu pentru căminul pe care vi l-a dat, unde puteți crea un rai pentru familia voastră.
  Saptamana aceasta arata familiei tale dragoste, bunatate, credinciosie.
,,Iar roada Duhului este dragostea, bucuria, pacea, îndelungă-răbdarea, bunătatea, facerea de bine, credinţa, 
Blândeţea, înfrânarea, curăţia; împotriva unora ca acestea nu este lege.''


         Imi place sa gatesc , sa experimentez si sa testez noi retete...ador sa stau in bucatarie cand toate imi sunt puse la punct in casa ,atunci pot lucra linistita si nu ma grabesc.In general gatesc eu, sotul pregateste doar carne la cuptor,dar asta se intampla rar, fetita nu prea sta in bucatarie ,desi mi-as dor lucrul asta ,daca fac dulciuri imi mai sare in ajutor(am sa incerc sa o chem tot mai des).
       Saptamana aceasta am facut prajitura cu mar si scortisoara, mirosul placut s-a raspandit prin toata casa, a fost foarte gustoasa si a disparut repede, am reusit sa fotografiez o singura bucatica(ultima).
       Mi-a placut aceasta provocare, au fost saptamani cu suisuri si coborasuri ,cu zile mai bune si zile mai rele, saptamani in care am invatat ca trebuie sa fiu mai rabdatoare si mai pasnica, sa invat sa ma autocontrolez, sa daruiesc celor din jur bunatate, sa ma bucur de orice lucru cat de mic si sa daruiesc dragoste.Chiar daca provocarea a luat sfarsit , eu am sa ma gandesc la obiectivele fiecarei saptamani si am sa incerc sa le indeplinesc cat mai bine, mai am foarte mult de lucru la multe dintre ele.Multumesc, Irina
pentru ca mi-ai dat posibilitatea de a participa la aceasta provocare.
                                                Toate cele bune!
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!