luni, 13 octombrie 2014

E luni...sa fie roz

                                               E luni...sa fie roz 


           Imi place rozul...imi plac camerele roz pentru fetite, mobilerul roz, hainutele roz...in capul meu e numai roz.Rozul este o culoare a iubirii,a puritatii ,a starii de bine...aceasta culoare ma linisteste , e romantica si  imi da energie pozitiva.Pe blogulDulce casa  am aflat de provocarea "Sambata roz" de peRoz...ce bucurie !Vreau sa particip si eu la provocare; doar ca eu voi posta imagini cu ceva roz ,lunea...e inceput de saptamana si cum aceasta culoare a feminitatii  ma binedispune as vrea ca  stare de bine sa ne  insoteasca  pe toti intreaga saptamana.

               
Mi-ar placea sa gatesc intr-o astfel de bucatarie...voi ce bunatati ati pregati aici?

 Nu-i asa ca e minunata lumea?...ROZ


                         Va doresc o saptamana roz!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!