duminică, 25 ianuarie 2015

Esti mai puternic decat crezi




     

          ...pur si simplu m-a atras  titlul acestei carti despre care am aflat de pe un site de socializare,mi-am dorit-o din prima clipa si am luat legatura chiar cu autoarea cartii care s-a dovedit a fi o femeie foarte serviabila si mi-a trimis-o cu autograf si un mesaj,a ajuns mai greu,dar ...a ajuns.
     Chiar in seara in care am primit-o mi-am zis sa citesc macar o pagina,dar ce credeti?modul de exprimare,cuvintele calde si trairile autoarei m-au captivat si pana nu am terminat-o nu am mai lasat-o din mana,am terminat  de citit cartea  chiar in acea seara.Am ramas profund impresionata de viata autoarei ,de puterea si forta interioara cu care a depasit  toate greutatile pe care unii  poate nu le intalnesc niciodata.Am reflctat mult la ceea cea am citit si ma gandeam cat de mult poate sa se  schimbe viata unui om  din momentul in care  il  are in suflet pe Dumnzeu,cat de puternic poate sa devina,ce relatie frumoasa poate sa aiba cu Dumnezeu.
   Am trait si eu viata autoarei la intensitate maxima si nici nu imi puteam imagina ca un om intr-o viata poate sa treaca prin atatea greutati,sa se schimbe atat de mult,sa aiba atata putere incat sa treaca peste tot si sa scrie si o carte, sa fie fericita...cred ca si scrierea cartii a fost un pas spre eliberare ,da ....Dumnzeu lucreaza prin oameni inzestrandu-i cu acest har minunat de a scrie, de a ajuta alti oameni,de a-i incuraja si de a le inunda sufletul cu bucurie si nu in ultimul rand de a le transmite :Esti mai puternic decat crezi.
            (Pentru autoare:Am ajuns la finalul lecturii si iata ca o recomand si altora asa cum va doriti.Va multumesc!)


Un comentariu:

  1. Da este o doamna minunata si sper sa reusesc si eu sa achizitionez si aceasta carte.
    Va indemn sa cititi si cartea destinata parintilor... sunt niste sfaturi minunate in ea Educa-ma cu viziune.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!