http://miculaiciuc-carmenita.blogspot.ro/search/label/gospodareala

sâmbătă, 7 mai 2016

Ajutor pentru Cristian


Am aflat recent despre acest micut sufletel,este finutul Mihaelei si are nevoie de ajutor pentru ca este bolnav ,mai multe detalii puteti afla pe blogul Mihaelei.
Sper sa te faci bine ,micut sufletel!

Orice suma cat de mica,conteaza!
Tasinschi Sergiu – Banca Transilvania
RO70BTRLEURCRT0092752001 EURO
RO87BTRL04401201927520XX LEI
SMS la 8828 cu textul CRISTI, prin care poti dona 2 Euro.
Va multumim! 

4 comentarii:

  1. Carmen, multumesc tare mult pentru ajutor si pentru ca scrii la tine. Este ceva mai bine acum, dragul de el. A inceput tratamentul si a dat multe reactii dificile. Doamne ajuta-l pe Cristian! Imbratisari, draga mea, nu am mai vazut retete in revista. Nu ca eu as fi trimis :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pentru vestile mai bune!Doamne ajuta-l pe Cristian,spun si eu,va pupam cu drag.Am mai trimis cateva la practic in bucatarie,dar cred ca nu s-au publicat.Am cateva pregatite,doar sa ma apuc de treaba.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. dupa lungi plimbari pe la Bruxelles la rude, familia Tasinschi a revenit in tara. La tratament in Germania au stat foarte putin, 1-2 luni, ei au lipsit din bucuresti 6 luni. Este bine, dupa parerea mea sa stie si cei care au donat, cei care i-au ajutat sa stranga o suma imensa ce au facut cu banii. Si-au cumparat o casuta modesta si au schimbat masina din dacia logan intr-un renault fluence nou nout pentru ca transplantul de maduva al copilului nu a fost necesar si au ramas cu bani foarte multi. Interesati-va si vedeti daca am dreptate!!! Au cerut o suma imensa in postul Pastelui si au bagat copilul la inaintare. Stiau foarte bine ca nu va fi vorba de transplant dar au cerut 150 de mii de euro. Daca nu au avut nevoie de ei de ce nu i-au redirectionat catre alt caz? Dumnezeu nu doarme, urmarim cum evolueaza cazul ca a devenit foarte interesant!!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!