marți, 30 decembrie 2014

Decoratiuni crosetate


              Cand  spui   Craciun te  gandesti la colinde, pace ,liniste, zapada dar si  la tot felul de ornamente care mai de care mai frumoase care sa decoreze bradutul si casa .Mi-am crosetat si eu cateva...dupa explicatiile unei tomnarelle, suporturi pentru pahare



iar bradutii i-am vazut la  ghemuletul incalcit ,tot o tomnarella ...acolo am gasit si diagrama;
Nu am apretat inca ornamentele pentru ca nu am avut cu ce ,dar stiu ca mai demult mama apreta cu apa in care  au   fiert pastele  si cred ca am sa incerc si eu aceasta varianta.

Un an nou fericit !

 

5 comentarii:

  1. sunt foarte frumoase!am si eu o carticica cu scheme de fulgi crosetati, dar n-am reusit sa fac nimic din ea inca :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am pregatit si eu tot felul de scheme in mai multi ani si numai anul asta am reusit sa fac ceva ,mi-a venit cheful cand am vazut la alte fete.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt f frumoase ... am vazut la tine acasa ca tot ce faci este superb !

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu un bradut primit de la Ghemulet, multumesc pentru schema:*

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!