vineri, 10 octombrie 2014

Jurnalul unei fete simple

                                                                Jurnalul unei fete simple


    In ultima vreme am citit  pe diferite bloguri un fel de jurnaluri care mi-au atras atentia , mi-a placut  atat de mult   aceasta idee incant am preluat-o  si eu, poate asa voi fi mai activa aici pe blog.
 Din cate am aflat  ,  ideea  de jurnal a fost adusa in blogosfera din Romania de Corcodusa,careia ii multumesc.
                                                           
                                                                 Afara ...
                             e intuneric , e placut sa stai si sa te relaxezi  privind cerul mai ales ca este cald 
                                                              Mă gândesc ...
                           ca saptamana viitoare este una grea, avem din nou inspectie la scoala
                                                           Sunt recunoscătoare pentru ...
familia pe care o am si pentru tot ceea ce am reusit sa facem pentru bunastarea ei
                                                            Din bucătărie ...
pentru azi am avut ciorbita din conopida, iar pentru cina am facut rapid un gris cu lapte 
                                                         Cu ce sunt imbracata ...
colanti negri si bluza de trening gri 
                                                           Citesc ...
TRANSFORMAREA DE SINE , RICHARD SI MARY -ALICE JAFOLLA 
                                                    Ceea ce astept (sper) ...
sa-mi pot organiza mai bine timpul
                                                       Ce mai mesteresc ...
am mai multe proiecte incepute ( cu  croseta si andrele) si sunt tentata sa incep altceva:)

                                                       Ascult ...
se aude tv-ul , Ruslana se uita la desene si ii place sa dea sonorul mai tare 
                                                    În casa ...
e ordine,miroase a curatenie ,azi dupa serviciu m-am ocupat de treburi gospodaresti ,am spalat si geamurile ,am fost foarte harnica
                                                    Imi plac ...

crizantemele din curte noastra
                                    Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
sa ma odihnesc mai mult si sa-mi petrec timpul cu fetita intr-un mod  placut si constructiv 

                                 Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

(sunt prescolarii de la  grupa mea, anul trecut au lucrat cu parintii la niste proiecte minunate, iar pentru munca depusa au fost recompensati cu diplome)

                                                        Toate cele bune!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!