luni, 28 octombrie 2019

Bin bucatarie....


Bine v-am regasit!Dupa o lunga absenta, revin cu cateva  fotografii cu mesele noastre.
Sper ca sa nu mai treaca asa de mult timp pana la urmatoarea postare.
                                                                     paste cu sos si branza
                                                                     coaste de porc la cuptor
                                                                      ciuperci cu mamaliga
                                                       branza topita facuta acasa- o bunatate
                                                                        pastai cu usturoi
                                                                clatite cu fructe si nutella
                                                                        waffe
                                                                    fructe
                                                                     mini-pizza
                                                                  zarzavat pentru ciorba
paste cu carne
Tiramisu
                                                                    Sa ne auzim cu bine!

22 de comentarii:

  1. Carmen, toate arata foarte foarte bine! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu,Laura,doar ca nu am avut starea necesara sa ma apuc de scris....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred! Dar sa nu renunti. Noi formam o comunitate frumoasa!

      Ștergere
  3. SUPER IDEI ! Te asteptam mai des , ne este dor de tine !
    rodica

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc,Luiza.Noi facem dulciuri foarte des,deja a invatat si Ruslana sa prepare unele dintre ele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciuperci cu mămăligă, waffe, pizza... Numai mâncare bună. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai revenit! Eu as vrea reteta de la waffe, te rog. Am aparat, dar nu am facut niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Valentina!In cursul zilei de azi voi posta reteta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Clatite am facut de curand, dar tiramisu...nu!!! :((( Si-mi place! Pt wafe nu am aparat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce de bunatati! O sa ma inspir un pic pentru bucatareala de saptamana asta :)
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmen, iti doresc sanatate si un An Nou de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna, Carmen!

    Ai iesit castigatoare la darul meu de blog, te rog sa ma contactezi si sa-mi lasi o adresa unde pot livra coletul cu produsele.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Carmen, am pus ieri coletul la posta... Acum am citit ce mi ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  13. Suntem bine,Laura!Multumesc pentru grija,sper sa si scriu zilele aceastea cate ceva.Sa auzim doar de bine

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!