joi, 14 ianuarie 2021

Bucurii de ianuarie -saptamana 1



 

         Nu am mai scris de ceva vreme aici, pur si simplu am avut o perioada aglomerata,mi-am dedicat foarte mult din timpul meu,  jobului, am fost foarte implicata chiar daca cursurile s-au desfasurat  on-line, pe langa activitatile sincron cu cei mici, am pregatit multe materiale pentru ei si asta a necesitat studiu si timp...toata aceasta munca mi-a adus multa implinire sufleteasca,dar m-a si ajutat sa uit pentru putin timp de pierderea unei fiinte dragi...din pacate bunica mea s-a stins din viata de curand.E GREU, dar viata merge inainte pentru noi.A fost un om minunat, imi doresc sa scriu mai multe despre ea, sper sa am puterea necesara sa va povestesc despre acest suflet frumos.

         Ma bucur ca Irina a lansat aceasta  provocare, altfel poate nici acum nu as fi intrat sa scriu .

            

                                             Coltisorul meu confortabil

        Nu am un singur coltisor confortabil , am in casa mai multe coltisoare,asta depinde de activitatea pe care o am .Uneori im place sa stau la birou, sa lucrez la calculator si sa-mi beau cafeaua, alta data simt sa crosetez pe canapeaua din living ascultand radio-ul si privind semineul.



                                               Un proiect creativ


       Am atatea proiecte incepute,dar nu am lucrat la ele,am facut pregatiri pentru Craciun,sper ca saptamana viitoare sa pot sa va arat unul dintre ele.

             

                                               Tratatia saptamanii

     Saptamana trecuta am sarbatorit Craciunul,v-am mai spus ca noi sarbatorim Craciunul pe rit vechi,asa ca s-a lasat cu multa mancare .

Plante/flori

Azi va arat Craciunita mea.




Lumini si luminite
 




Grija de sine

         Nu stau bine deloc la acest capitol.As vrea sa am vointa pe care am avut-o cu cativa ani in urma .TREBUIE!       

                                    Recunostinta                                      

                                                Azi sunt recunoscatoare pentru zapada.
                                                               Ne mai auzim!

3 comentarii:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!