duminică, 31 ianuarie 2016

Cutii decorative pentru depozitare





 
      De cand ma stiu am fost atrasa de cutii cat mai colorate si mai frumoase,imi place sa depozitez in ele diverse maruntisuri , vreau sa le am  mereu la vedere pentru ca am impresia ca dau viata locurilor in care sunt puse.
   Am  tot fost tentata sa cumpar cutii gata facute de la diverse magazine online,doar ca mi se parea cam scump  transportul si am renuntat la idee.Atunci am inceput sa caut autocolant colorat,recunosc ca a durat ceva timp pana sa gasesc acest  site,aici am gasit tot ce mi-am dorit,tot la ei am gasit si un  filmulet care mi-a usurat munca.
     Eu am ales autocolant de diferite culori si modele pentru ca am infrumusetat si un dulap mai inchis la culoare,o sa vi-l arat intr-o alta postare.Pana una alta va invit sa trageti cu ochiul la ce-am reusit eu sa fac:

                         






















            Consider ca asta este o solutie ieftina si la indemana oricuri de a inveseli cutiute, ori vrei sa le folosesti pentru tine,ori vrei sa le daruiesti,sigur nu vei da gres .Nu?
                                                       V-am pupat!

11 comentarii:

  1. Eu fac colectie de cutii, le ador! In toate felurile, formele si culorile posibile :)
    Stii.. toata nebunia asta pentru cutii imi vine de cand eram micuta, primisem la scoala o cutie frumos invelita plina de cadouri de la o alta fetita din alta parte a lumii. Am observat ca inca se face treaba asta, shoe box se numeste cred. Cutia aceea m-a bucurat atat de tare!!! Mi se parea atat de frumoasa, si am indragit-o tare mult timp de multi ani. Imi plac mult cutiile pentru depozitare, imi place sa le am pe toate ordonate si la locul lor :) Astept sa vad si dulapul! Te pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca noi,femeile suntem fascinate de tot ce e frumos si colorat.Te pup si eu cu drag!

      Ștergere
  2. Foarte faina si practica ideea. Eu n -am reusit sa o pun in practica, dar mi -ar placea. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Pai daca ai cutii goale ,ar fi pacat sa nu le faci hainute noi:).

      Ștergere
  3. Multumesc pentru site!!!
    De abia astept sa vad dulapul caci si eu am unul caruia i-am pus gand rau :)), dar nu m-am incumetat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catrinel,te sfatuiesc sa te inarmezi cu multa rabdare daca vrei sa lipesti autocolant pe un dulap intreg:),eu am lipit doar pe sertare si in unele parti mai inguste(vroiam sa acopar rosul),trebuie sa fii relaxata si sa nu te enervezi pentru ca la parti mai mari ies bule si trebuie sa o iei de la capat,m-am chinuit si eu putin,dar am reusit.O sa va arat ce am facut,dar astept o zi frumoasa,luminoasa ,pe aici pe la noi e vreme urata ,ceata,nu e vreme pentru fotografii reusite.Sa stii ca au si fb. daca vrei sa faci comanda ,eu pe fb le-am scris,pentru ca mi-au trimis comanda prin posta(este mai ieftin).

      Ștergere
  4. Hi there! Te-am nominalizat la o leapsa pe blogul meu! M-as bucura daca ai da accepta invitatia! :-)
    http://allbyl.blogspot.gr/2016/02/liebster-award-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Am cautat si eu autocolant cu trandafiri roz,dar n-am gasit.Sa ne arati si noua rezultatul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru dulap m-am gandit la autocolant si la vopsea, inca nu stiu ce culoare, va trebui sa ne mai facem un dulap langa pentru a forma ideea de dressing. Nu am vrut sa il arunc pe acesta sa iau altul cat tot peretele, nu irosim nici lemn si nici bani. :)
    Si eu pastrez cutiile primite, pot fi transformate astfel in cutii de cadou sau cu alte intrebuintari. Reciclam, reciclam. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoasa e hartia cu inimioare!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!