luni, 13 octombrie 2014



Provocare de octombrie:"Caminul tau ,un colt de rai"

Saptamana 2

         6-12 octombriepuneți zilnic o muzică plăcută. Alegeți muzică clasică, ambientală sau religioasă, sau alt fel de muzică care face plăcere întregii familii. Străduiți-vă să folosiți cuvinte plăcute și să nu vă certați cu nimeni. Reamintiți familiei să evite mânia, bârfa, criticismul sau răspunsurile obraznice. Ca soție și mamă încercați să fiți plină de blândețe față de toți.
Saptamana aceasta lucreaza la politete si autocontrol.



      Iata ca a mai trecut inca o saptamana in care am incercat sa raspund  provocarii  de octombrie "Caminul tau un colt de rai" de pe blogul Dulce casa..o saptamana in care am incercat sa fiu cat mai pasnica si sa-mi tin "iesirile sub control", din pacate nu am reusit de fiecare data acest lucru.
S-au mai ivit fel de de fel de situatii in care am actionat sub impulsul furiei, dar  imi aminteam de aceasta provocare si ma opream...au  fost si momente frumoase :am ascultat muzica de relaxare, am iesit in natura sa culegem frunze ,sa privim natura, sa ascultam susurul apei si cantecul pasarelelor ramase inca.Cred,sunt sigura ca voi lucra mereu   la politete si autocontrol , ma voi stradui sa dezvolt aceasta capacitate de a rezista in fata greutatilor,am sa incerc sa fiu mai pozitiva , mai blanda , mai relaxata.

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!