duminică, 26 octombrie 2014

Copacul in anotimpul toamna ...



                                                  Copacul in anotimpul toamna ...


            Cand prin alte locuri ninge si e vreme urata,la noi este inca toamna ,ce-i drept este mai rece,dar nu avem zapada...sa fim in ton cu anotimpul ne-am jucat si noi de-a pictorii astazi.
          Am conturat cu creionul un copac pe care fiica mea l-a pictat cu maro,apoi cu ajutorul unor betigase de la urechi am realizat frunzele.

          Fiind o activitate frumoasa si usoara poate fi realizata si cu copii foarte mici,cu siguranta le va placea sa se joace cu acuarelele.
             











                        Incercati si voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!