http://miculaiciuc-carmenita.blogspot.ro/search/label/gospodareala

vineri, 26 decembrie 2014

Fila de jurnal...

In fiecare vineri,Corcodusa ,ne invita sa scriem in jurnal...
      Sa nu credeti ca am abandonat ideea jurnalitului,nu! nici vorba,imi place aceasta modalitate de a imortaliza unele ganduri,intamplari,vise...le-am citit pe cele din urma si parca nu imi vine a crede  ca imi apartin ,ca eu am gandit asa atunci...
Afara...
la ora la care scriu este deja intuneric, cald , daca nu te uiti in calendar nu spui ca suntem la sfarsitul lui decembrie;
Ma gandesc...
sa-mi fac un meniu pentru Craciun,ma voi gandi la ceva bun si simplu (noi sarbatorim Craciunul pe stil vechi);
Sunt recunoscatoare pentru...
tot ce am reusit sa realizam in anul 2014,multumim lui Dumnezeu pentru tot;
Din bucatarie...
voi gati peste pane cu faina de malai,pana acum il tot pregateam cu faina alba,dar am descoperit ca faina de malai ii da un gust deosebit;
Citesc...
bloguri,e-mailuri, forumurile mele preferate;
Ceea ce astept(sper)...
sa petrecem sarbatorile in liniste si sa fim cu totii bine;
Ce mai mesteresc...
zilele aceastea nu am mesterit nimic,m-am ocupat de curatenia generala,dar am de blocat niste decoratiuni pe care le-am crosetat;
Ascult...
Ruslana se uita la film,se aude tv-ul ;
In casa...
e cald si bine,curatenia terminata,bradul impodobit,asteptam  si noi ,Craciunul ;
Imi plac...
casutele mici si cochete;
Unele planuri pentru sfarsitul saptamanii...
sa incep un proiect nou la croseta si sa fac o prajitura;
Un citat preferat...


O imgine pentru voi...
Sarbatori cu soare-n suflet sa aveti dragi cititori!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!