duminică, 7 decembrie 2014

Coronita de Craciun

            Anul acesta ne-am propus sa participam la cat mai multe concursuri .Pe blogul acesta se organizeaza mereu concursuri minunate la care sunt invitati sa participe cat mai multi copilasi.Ne-am inscris si noi la concurs ,avand ca tema realizarea unui ornament de Craciun in tehnica origami.
Recunosc ca de cand am terminat liceul nu am mai lucrat cu aceasta tehnica si nici nu mai stiam cum trebuie sa indoi hartia ca sa obtin o piesa ,dar m-am documentat apoi impreuna cu fetita am taiat,pliat
       


 am suprapus ,lipit pana am obtinut o coronita pe care am decorat-o dupa dorinta fetitei.
Noi zicem ca eforturile noastre nu au fost in zadar.

2 comentarii:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!