sâmbătă, 6 decembrie 2014

Decoratiuni de Craciun

      Sarbatorile de iarna au un farmec deosebit , atunci cand familia se reuneste la masa sau in jurul bradului,dar pentru ca aceste momente sa fie cu adevarat speciale trebuie sa fim atenti la toate detaliile, deoarece Craciunul  nu vine doar intr-un colt al casei.Pentru clipe magice trebuie sa presaram prin toata casa lucruri frumoase,iar daca sunt realizate de noi, farmecul este cu atat mai puternic pentru locuinta noastra si pentru noi.
     Am sa va arat cateva lucrusoare facute de mine in urma cu cativa ani:
     Niste crengute pe care le-am adus din padure au luat forma unui copacel  dupa ce le-am pus intr-o vaza.Pentru a-i da un aer de sarbatoare l-am impodobit cu cateva globuri si ciorapei.Ciorapeiii i-am confectionat in felul urmator:am desenat tiparele  pe hartie,le-am decupat ,apoi le-am prins de material(o bluza rosie mai veche) cu ace de gamalie si am decupat dupa contur.Pentru fiecare ciorapel am decupat cate doua bucati ,apoi am cusut bucatile  in asa fel incat ata sa fie vizibila ,am umplut  fiecare ciorapel cu vatelina.Rezultatul se poate vedea in fotografia alaturata.Acesti ciorapei ii putem agata si de semineu dar si de clantele usilor.
    Un ulcior din sticla l-am transformat intr-o frumoasa decoratiune pentru bucatarie.Am pus in ulcior cateva crengute de brad peste care am presarat  bobite de polistiren,apoi am introdus 2 conuri de brad,iar de gatul ulciorului am legat ata .Un astfel de aranjament se poate face si dintr-un borcan .
   Mi-a atras atentia un felinar pe care l-am vazut  pe acest blog,nu am stat prea mult pe ganduri pana sa ma apuc de treaba.
       Pentru realizarea lui am folosit cutii de la branza topita ,hartie alba(pe site se recomanda hartie de calc),aracet.Am masurat hartia pe circumferinta cutiei  si am lasat o margine de 1 cm,dupa care am luat cutia cea mai lata si am pus lipici pe partea exterioara ,urmatorul pas a fost lipirea hartiei.Capacului cutiei i-am decupat interiorul apoi dupa ce  l-am uns cu lipici  pe partea exterioara l-am introdus in cilindrul care deja s-a format .Am decorat felinarul dupa bunul meu plac ,iar la final am adaugat si un maner.Pentru un efect special se poate pune inauntru si o candela , doar ca necesita mai multa atentie.
          

       Si anul acesta impreuna cu fiica mea vom face  decoratiuni, am mesterit deja cateva ,o sa  le vedeti  in postarile urmatoare.
       Dragii mei, cu pasiune si munca putem sa facem ca sarbatorile sa fie mai frumoase si mai putin costisitoare.

2 comentarii:

  1. E foarte frumos coferutul decorat , iar crengutele dau un aer aparte tuturor decoratiunilor.Sa va bucurati de sarbatori dragilor si la cat mai multe creatii .Astept noutatile !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru aprecieri ,Gabriela.Sarbatori frumoase si voua!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!