duminică, 19 august 2018

Ce am mai gatit?!Ce am mai facut?!



      Se pare ca vara asta sunt cam lenesa la scris, de multe ori vin la calculator cu gandul sa scriu....as avea atatea de povestit, dar deschid blogul si il inchid din nou, azi am zis sa va arat macar ce am gatit in ultimul timp, nu am prea multe fotografii, m-am dezobisnuit si de asta....
                                                            shaorma de casa cu lipii de casa


sa nu ziceti ca ingrasa, o data sau de 2 ori pe an merge si acest gen de mancare mai ales ca e facuta de mine 100%


                                                   ciuperci de munte  si chiftele din dovlecei


tot lipii -tare bune au fost cu ciuperci(in loc de paine)

ciorba de cartofi cu cimbru 
ciorba de burta 
pizza cu carnat de casa

langosi si salata de beuf 



gomboti cu prune 
                                                              cornuri pufoase
cam astea sunt fotografiile....sper ca data viitoare sa vin cu mai multe idei 

    Noi suntem bine, am muncit asa putin sa zic, am terminat cu fanul, le -am asigurat capritelor hrana pentru iarna, ce mai e de cosit este langa casa,dar nu tare mult.Am reusit sa pun pentru iarna cateva borcane de
castraveti  (cam 40), la borcan cam atat, iar la congelator :fasole, spanac, loboda,branza, frunze de ceapa verde,marar, leustean.La sfarsit de saptamana plecam si noi in vacanta pentru cateva zile, asa ca doar dupa ce ne intoarcem voi mai pregati una alta pentru iarna, oricum timp mai este destul,dar de obicei imi place sa le fac pe toate din timp pentru ca dupa ce incep serviciul nu este chiar asa de usor.Am reusit in vara asta sa mergem si noi cu Mocanita, suntem atat de aproape de Viseu de Sus si era pacat sa ratam o asemenea ocazie, am cateva fotografii pe care vreau sa vi le arat.La ie lucrez si imi place mult cum iese,cand e gata vin aici sau poate va spun mai repede cate ceva, e mult mai usor decat pare.Cat despre mine si kilograme...e de bine,v-am spus intr-o postare anterioara ca am inceput sa mananc la ore fixe si respect acest nou regim de viata, uneori se mai intampla sa nu reusesc asta sau sa dau iama in ce nu trebuie, dar ziua urmatoare o iau de la capat.Fac si sport, nu foarte des,dar mult mai mult fata de pana acum 2 ani sa zic asa ...daca mai slabesc e ok,daca nu ...tot bine e.Alte noutati nu prea am, pot sa va zic doar ca ne auzim data viitoare, imi planuiesc sa fie destul de repede.                                                                                                                                          
 O saptamana frumoasa dragi cititori!

5 comentarii:

  1. Ma bucur ca ne-ai mai scris!

    Vacanta placuta, cu soare, relaxare!

    Esti harnicuta.

    Care e procedeul prin care congelezi legume. Eu am incercat sa congelez ardei pentru umplut, dar nu mi-a placut rezultatul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ma citesti si imi lasi si cate un comentariu...Laura, eu legumele pe care le pun in congelator, le fierb, atunci cand apa e in clocot adaug legumele si le las sa fiarba putin, de ex fasolea sa fie cam pe jumatate facuta,la fel procedez si cu ciupercile, iar spanacul,loboda,le las sa dea doar cateva clocote ,dar imi mai pun in pungute legume fel de fel taiate marunt, pe acestea nu le fierb, stau tare bine in congelator,iar iarna doar le adaug in ciorbe...consider ca sunt mult mai bune puse acum decat cumparate iarna de la supermarket. Ceapa verde,mararul...le spal,le tau si tot asa le pun in punga ...nu fierb ...tare ma bucur cand oricand pot face placinta cu branza si marar ...

      Ștergere
  3. Da, si mie imi place placinta cu branza sarata si marar verde. Aici (Galati) se face cu branza, zahar, stafide. Nu prea e pe gustul meu. :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!