vineri, 21 aprilie 2017

Turnata cu mere



Ingrediente
-2 oua intregi
-9 linguri zahar
-9 linguri ulei
-9 linguri lapte
-12 linguri faina
-1 praf de copt

Ingrediente pentru umplutura
-1 kg de mere
-zahar dupa gust
-scortisoara

Ingrediente pentru ornat
-200 ml frisca lichida

Mod de preparare
Intr-un bol amstecam bine faina cu praful de copt si o lasam deoparte.
   
Mixam ouale intregi cu zaharul, adaugam uleiul si mixam pana se incorporeaza totul, adaugam treptat si laptele apoi faina.

Curatam merele, le dam pe razatoare, le stoarcem de suc si le punem la calit impreuna cu zaharul, amestecand mereu pentru a nu se arde.Dupa ce merele sunt calite, la sfarsit se adauga si putina scortisoara(1 sau 2 lingurite).
 
 Tapetam o tava cu unt si faina, turnam jumatate din compozitie in tava si dam tava la cuptor pentru 10 minute.Scoatem tava din cuptor, se adauga merele calite si deasupra se toarna restul de compozitie.

Se mai coace inca 40 de minute la foc potrivit.Se scoate din cuptor si dupa racire se orneaza cu frisca lichida care a fost mixata inainte.
Eu am incercat si varianta fara frisca, doar pudrata cu zahar...ambele variante sunt foarte gustoase.

                                                                     Pofta buna!

7 comentarii:

  1. ce apetisantă prăjitură !!!
    felicitări pentru postare !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,sa stii ca se face si rapid.Multumesc!Pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac toate prajiturile cu mere ! Multumesc pentru reteta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu fac prajitura asta! Imi place ca e simpla si nu are ce să nu iasă. E fără emotii... 😊
    Eu nu pun frișcă deasupra, dar cred că e delicioasă varianta cu frișcă.
    Te pup!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De obicei nici eu nu pun,dar am incercat si cu frisca sa vedem cum iese.Toate cele bune!

      Ștergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!