miercuri, 26 aprilie 2017

Iezisorii



    V-am aratat nu demult animalutele noastre, despre laptele de capra  am mai povestit, iar astazi va fac cunostinta cu frumosii  nostri iezisori...nu sunt 3 ca in poveste...doar 2, dar sunt tare simpatici si jucausi si mai ales descurcareti.Nu am am avut de multa vreme iezisori care sa nu trebuiasca sa fie ajutati la supt in primele ore,  acestia s-au descurcat de minune singurei.Sunt foarte energici si sar peste tot, de aceea mai greu ii pot prinde intr-o poza.Daca esti prin preajma si stai aplecat ai sansa ca pufoseniile albe cu boticul umed sa sara pe tine cu labutele sau sa te traga de bluza sau pantaloni, depinde ce le place mai mult:):


                                                              Ce ziceti?Va plac?

9 comentarii:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!