marți, 3 noiembrie 2015

Sunetul si litera N



-ne-am jucat putin cu foarfeca,hartia si lipiciul:
-nu am uitat nici de brainstorming,de data aceasta am incercat sa si scriem cuvintele reprezentate in desen si sa identificam litera N ,apoi am lucrat si in caietul special :


-am realizat un lac cu nuferi ,am citit silabele si cuvintele ascunse pe nuferi si lac:

-am aflat informatii pretioase despre formarea norisorilor,dar si despre circuitul apei in natura realizand si un desen in acest scop,am descoperit  silabele si cuvintele exersand astfel cititul:
Apa de la suprafata solului ,din lacuri,mari ,oceane,paraie se evapora datorita caldurii soarelui.Vaporii de apa se ridica in aer si formeaza norii ,acestia sunt purtati de vant ,iar vaporii din nori se transforma in ploaie sau fulgi de zapada(iarna) si cad pe pamant.Intelegem astfel ca dupa ploaie apa ajunge din nou in rauri,oceane,iar o parte din apa subterana se aduna in balti,lacuri iesind astfel la suprafata.Am desenat si un copac ale carui radacini sunt vizibile,astfel ca R.a inteles ca apa care se infiltreaza in pamant ajunge la radacina apoi la la toata planta, in cazul nostru copacul.
Pentru a afla si alte informatii despre norisori puteti viziona si filmuletul educativ.
Spor la invatat!


2 comentarii:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!