marți, 3 noiembrie 2015

Sunetul si litera A

   
           Pentru ca am intrat si noi in randul scolarilor, incercam ca si lectiile  de acasa sa fie cat mai  captivante, iar informatiile pe care le consolidam/invatam sa fie insusite intr-o maniera cat mai placuta,atractiva.
        Suntem deja in lumea literelor, iar consolidarea lor si acasa mi se pare o activitate esentiala.
       Asadar,iata:
       Sunetul si litera A 
      


  Am lucrat cateva fise pe care le-am printat de aici si aici,avem si un caiet de lucru pentru acasa si am rezolvat sarcinile de la litera A .
-de pe acest  blog am preluat ideea de realizare a unor albinute;



- a urmat o  frumoasa lectie despre albine , toate informatiile aflate le-am cuprins intr-o carte tot dupa modelul  de pe  acel blog;
Bineinteles ca avand stupina,unele informatii le stia,dar a fost placut surprinsa sa afle si alte lucruri despre aceste mici vietati.

Spor la invatat!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!