sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Provocare de octombrie-caminul tau,un colt de rai!-saptamana 4




                         

Saptamana 4 
26-31 octombrie - Concentrați-vă pe bucătărie, inima căminului vostru. Gătiți feluri de mâncare cu aromă plăcută. 
 Alegeți un fel pe care familia să-l poată găti împreună - dați tuturor câte o sarcină și faceți fotografii, astfel încât toți să-și poată aminti momentele petrecute împreună- gustând, fiind creativi, râznd și iubind.Reamintiti-va de importanta meselor luate in familie. Alungați nemulțumirea privitoare la casa sau familia voastră, și mulțumiți lui Dumnezeu pentru căminul pe care vi l-a dat, unde puteți crea un liman linistit pentru familia voastră.
  Saptamana aceasta arata familiei tale dragoste, bunatate, credinciosie.
,,Iar roada Duhului este dragostea, bucuria, pacea, îndelungă-răbdarea, bunătatea, facerea de bine, credinţa, 
Blândeţea, înfrânarea, curăţia; împotriva unora ca acestea nu este lege.''



Au trecut repede si aceste zile  in care am incercat sa-mi indeplinesc indatoririle de mama si sotie tinand cont si de obiectivele celei de-a patra saptamani de provocare.
La capitolul bucatareala ne pricepem,de regula la noi se consuma mancarurile gatite ,asta presupune si mai mult timp petrecut la bucatarie,ce-i drept imi si place.Am pregatit mamaliguta cu ciuperci ,iar  aroma deosebita a fost data de usturoi.La capitolul dulce nu a trebuit sa ne implicam tare mult pentru ca am primit de la  prietena si vecina mea ,Irina un tort deosebit cu un gust extraordinar cum numai ea poate face,daca prin intermediul fotografiilor am putea gusta si mirosi mi-ati da cu siguranta dreptate;acesta a fost un alt prilej pentru strangerea familiei la masa.Ii multumesc si aici pentru toate atentiile oferite.II multumesc Lui Dumnezeu pentru toate binecuvantarile din viata mea, am gasit si o rugaciunea tare frumoasa care poate va este de folos si voua:
RUGĂCIUNE DE MULŢUMIRE PENTRU BINEFACERILE PRIMITE DE LA DUMNEZEU

Doamne, Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, Dumnezeule a toată milostivirea şi îndurarea, Care ai nemăsurată milă, nespusă şi neajunsă iubire de oameni, căzând acum către a Ta slavă, cu frică şi cu cutremur, aduc Ţie mulţumire pentru binefacerile de care m-ai învrednicit pe mine nevrednicul robul Tău. Te slăvesc, Te laud şi Te cânt ca pe un Domn, Stăpân şi făcător de bine. Şi iarăşi căzând înaintea Ta, îţi mulţumesc şi cu smerenie mă rog nemăsuratei şi negrăitei Tale milostiviri, ca şi de acum înainte să-mi dăruieşti faceri de bine, ca să sporesc în dragostea de Tine şi de aproapele meu. Izbăveşte-mă de tot răul şi necazul. Dăruieşte-mi linişte şi mă învredniceşte ca în toate zilele vieţii mele totdeauna mulţumire să-ti aduc şi să grăiesc şi să cânt cele preabune Tatălui şi Fiului şi Sfântului Duh, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin.

Am participat la aceasta provorare cu mult drag si cu inima deschisa   din dorinta de a transforma  caminul meu in  "Colt de rai"! adaugand ingrediente deosebite in fiecare saptamana :Pace si Rabdare,Politete si Autocontrol,Bunatate si Bucurie,Dragoste si Credionciosie,ingrediente care m-au ajutat sa cresc din punct de vedere spiritual,emotional,moral ...

Nu stiu cum m-am descurcat ,dar cu siguranta am facut mai multi pasi importanti pentru bunastarea mea si a  familiei mele.Cu aceasta ocazie,vreau sa-i multumesc si Irinei (autoarea blogului Dulce casa) pentru ca mi-a dat aceasta posibilitate de a participa la provocare.
O zi excelenta suflete dragi!

6 comentarii:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!