vineri, 16 ianuarie 2015

Fila de jurnal...


Cu zile de sarbatoare si zile de munca nici nu-ti dai seama cum trece o saptaman,ma bucur ca e  vineri si pot sa-mi astern din nou gandurile,simtirile,ideile  intr-o alta fila din jurnal.  Ii multumesc, Corcodusei ca l-a adus si pe la noi ...sunt fericita ca l-am descoperit.
                                                                   Afara...
                 la ora la care scriu este deja noapte , s-a facut frig din nou si catelusul nostru Blacky,  isi cauta asternutul cald din casuta lui;
                                                             Ma gandesc...
ca trebuie sa-mi iau 2 perdelute si nu stiu cand sa fug pan` la oras;
                                                  Sunt recunoscatoare pentru...
momentele frumoase din seara aceasta,ne-am jucat toti trei Nu te supara frate si alte joculete proaspat cumparate,Ruslana a invatat ca la jocuri se mai si pierde,am ras,am plans si ne-am distrat pe cinste;
                                                           Din bucatarie...
                              pentru azi am avut ciorbica si legume fierte;
                                                            Citesc... 
am terminat Motive pentru a zambi si azi am inceput volumul 6 din cartea NE VORBESTE PARINTELE CLEOPA(celelalte volume le-am citit cu 2 sau 3 ani in urma);
                                                        Ceea ce astept(sper)...
                       sa incep cat de curand provocarea la care m-am gandit;
                                                        Ce mai mesteresc...
va tot spuneam de rochita ,am lucrat la ea si nu imi ajunge fir,nu stiu ce voi face pana la urma cu ea,sa o desfac ,sa mai astept si poate gasesc alt fir?...nu stiu....aveam in plan o fusta,dar m-am razgandit pentru ca mi-a facut cu ochiul un poncho foarte dragut si cred ca o sa-mi fac si eu unul;
                                                                  Ascult...
                                                doar glasul inimii si linistea serii;
                                                                 In casa....
am facut azi curatenie peste tot ,e totul in ordine,maine doar gatesc;
                                                                  Imi plac...
sunt tare elegante cosuletele astea  cu siguranta  infrumuseteaza  orice coltisor al casei;
                                               Unele planuri pentru sfarsitul saptamanii...
 maine e ziua sotului ,vom face un tort cu Ruslana si o sa ne pregatim pentru Boboteaza,deci maine e clar ca stam mai mult timp in bucatarie;
                                                               Un citat preferat...
Ceea ce nu traim la timp,nu mai traim niciodata.(Octavian Paler)
                                                            O imagine pentru voi

(pisica noastra trebuie sa stea acolo unde vrea Ruslana...sta mereu unde o pune,se inteleg tare bine ele doua,e un prieten de joaca atunci cand e singura,ii face mancare,ii da cu lingurita,ii canta ,o mangaie)
 Ne mai auzim!

2 comentarii:

  1. La mulţi ani soţului tău şi să fiţi fericiţi tot timpul, alături de Ruslana! Şi mie îmi place coşuleţul acela, nu am amai văzut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta imi doresc si eu,multumesc pentru vizita.Fericire si iubire va dorim si voua.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!