luni, 26 ianuarie 2015

Clatite cu spanac si branza imbaiate in sos bechamel





       Din start va spun ca sunt foarte gustoase si merita incercate , eu am facut de proba numai 4 , dar au disparut repede din farfurie .Nu am sa va dau cantitati pentru ca nu am masurat , am facut totul dupa ochi.
      Am prajit ceapa , am  pus  spanacul, am condimentat cu putina sare si piper , am adaugat si putina apa si l-am lasat pe foc pana a scazut apa.Dupa ce s-a racit   spanacul , l-am amestecat  cu branza de oaie pe care o aveam scoasa din congelator.Am copt clatitele si le-am umplut cu acest amestec apoi le-am asezat in tava unsa cu ulei.Am pregatit sosul bechamel dintr-o cana de lapte si o lingura de faina,se amesteca foarte bine faina ca sa nu aiba cocoloase si se pune in tigaie,se adauga sare,chimion si marar,se lasa  pe foc pana se ingroasa amestecand continuu.
     Peste  clatite se torna sosul  si deasupra se pune branza ...se da la cuptor doar cat sa se topeasca branza .







4 comentarii:

  1. Albinuta draga , la tine a venit deja primavara ?! Emana caldura blogul tau ! Multumesc pentru reteta ! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela,asta imi si doresc sa emane blogul,caldura si in plus verdele este una dintre culorile mele preferate,asa ca sa nu te miri daca vei gasi aici si mult roz sau alb:)Multumesc pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Albinuta frumoasa si harnica, arata super fain ! Sunt sigura ca si la fel de bun .. *bravo ! Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  4. Drag cititor, te asigur ca sunt si foarte gustoase.Te pup si eu si iti multumesc pentru vizita,poate data viitoare te si semnezi ca sa stiu cine ma apreciaza.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!