vineri, 2 ianuarie 2015

Fila de jurnal...


                                                  Este prima fila din jurnalul  anului  2015 ....
               
                                           Nu-mi vine sa cred ca a mai trecut o saptamana...
                                                                Afara...
 azi a fost mai cald putin,zilele trecute a fost iarna adevarata,nu-ti venea sa iesi afara;
                                                             Ma gandesc...
                          la flori de bambus,i-am spus sotului ca imi doresc 
                                                 le-as gasi un loc special in living ;                                                                                                      Sunt recunoscatoare pentru...
adidasii pe care  i-a cumparat sotul pentru mine ,imi plac tare mult ;
                                                                   Din bucatarie...
am pus deja cartofii la fiert,voi face cartofi cu paste ,este o mancare foarte gustoasa pentru zilele de post;
                                                                    Citesc...
aseara am citit pe nerasuflate " TRANSFORMAREA DE SINE",am mai inceput-o de cateva ori,dar nu reuseam sa o termin;v-am mai spus ca este o carte extraordinara care te invata pas cu pas cum sa-ti schimbi viata,ma bucur ca am reusit sa o citesc;
                                                                Ceea ce astept(sper)...
sa avem sarbatori frumoase cu multa zapada si daca se poate sa nu fie frig :)
                                                                 Ce mai mesteresc...
nu am mai mesterit nimic saptamana asta,dar cand voi pune mana pe croseta vreau sa-mi termin rochita inceputa ;
                                                                      Ascult...
ce povestesc Ruslana si sotul,studiaza niste retete de prajituri ....
                                                                     In casa...
                                                   este o atmosfera placuta;
                                                                      Imi plac...
                                                           rochitele babydoll
                                             vreau sa-mi cumpar una doar sa mai slabesc putin;
                                                 Unele planuri pentru sfarsitul saptamanii...
probabil voi pregati cateva hartii pentru scoala ;
 Un citat preferat...

                                             
                                                 Un gand pentru voi la inceput de an ...
                                               UN AN BINECUVANTAT VA DORESC!
Multumesc ,Corcodusei  ca adus jurnalul si in blogosfera romaneasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!