vineri, 13 octombrie 2017

Un strop de liniste ...

                               
                                           

       Asta mi-as dori in acest moment pentru mine, dar si pentru familia mea, mai ales ca dupa o vara in care am muncit foarte mult,  bateriile noastre s-au cam epuizat,o vara in care nu am reusit sa ne facem timp pentru relaxare.
     Nu-i nicio problema, vine ea si vacanta, acusica, peste 2 sapatamani asa ca in sfarsit vom merge intr-o vacanta binemeritata.
     Nici nu va pot spune cu cat entuziasm astept, cu cata nerabdare imi doresc sa ajung intr-un loc in care sa-mi limpezesc gandurile, sa ma odihnesc cu adevarat, sa-i ofer organismului meu ceea ce merita dupa multe luni de munca.
     Inca din vara am planuit aceasta mica escapada si tot de atunci caut tot felul de destinatii care sa ni se potriveasca atat noua cat si fetitei noastre de 9 ani.
      Dintre locurile colindate virtual, mi se pare ca  locul ideal pentru aceasta vacanta ar fi la renumita statiune Poiana Brasov.
      De ce am ales aceasta statiune?
    Consider ca starea mea de epuziare si-ar gasi leacul aici pentru ca aerul puternic ozonat, pur si lipsit de praf m-ar ajuta sa  ma refac, dar ar fi potrivit  pentru noi toti,  mai ales in acest sezon in care racelile sunt  foarte prezente, iar aparatul respirator are de suferit, cred este locul perfect pentru o vacanta, pentru  ca are efecte terapeutice asupra sistemului nervos central, care in ultima vreme este pus la grea incercare.
     Statiunea fiind gasita, este nevoie si de cazare, astfel ca Hotel Royal Poiana Brașov, este cel care mi-a facut cu ochiul.
     M-a interesat in primul rand daca hotelul are un loc de joaca pentru copii si surpriza, hotelul Royal ofera copiilor un loc de joaca, dar si sauna.
                                   
                              

                              

        Cand iti stii copilul fericit intr-un loc sigur, n-ai decat sa  evadezi  cu gandul departe de toate problemele.Dupa o zi in care ai alergat, ai schiat , ai jucat tenis, ai pescuit, ai fost la inot, gimastica de intretinere sau ai fost cu copilul in mini parcul de distractii din Poiana Brasov, seara te poti relaxa linistit in baia din propria camera, iar in timp ce te relaxezi in cada, iti poti lasa linistit copilul in camera sa priveasca la televizor desenele favorite.Daca te cazezi la una din camerele superioare ai parte de  cada spa sau cada cu hirdomasaj.Vrei sa le arati prietenilor unde te afli?Nimic mai simplu!Faci un selfie si postezi rapid pe facebook, pentru ca ai WI-FI gratuit in toata proprietatea.Daca sunteti cu prietenii si vreti sa jucati biliard sau sa iesiti la o plimbare cu bicicletele, va gasiti in locul potrivit, hotelul Royal va pune la dispozitie si aceste oferte.Si atunci cum sa nu-mi placa acest hotel care are camerele curate, spatioase  mobilate elgant, parcare gratis, un hotel care ne pune la dispozitie 10 apartamente de 4 persoane, 1 apartament de 5 persoane, 8 triple, 8 duble matrimoniale, o camera twin superior. Un rol important in alegerea acestui hotel l-au avut  si cuvintele de lauda din partea celor care au trecut pe acolo.Abia astept sa ascult si eu muzica relaxanta din difuzoare, sa ma bucur de panorama deosebita, sa ma dau in leagan si in hamac si sa fiu servita de personalul care este foarte amabil din cate am aflat.
        Eu zic ca daca cumva v-am convis sa vizitati Poiana Brasov si vreti cazare la Hotel Royal Poiana Brașov, nu ezitati sa faceti din timp rezervarea, asta sa fiti siguri ca nu veti amana zilele voastre de liniste, mai ales ca se afla si in apropierea lacului Miorita, la 1 km de teleschi.
       Astea  fiind spuse, nu mai stau pe ganduri, ma voi asigura ca atunci cand ajung in Poiana Brasov, ma voi odihni la
                                     
pentru un plus de confort si relaxare.

     Particip cu aceasta postare la Proba 6 de pe Super Blog 2017.

Un comentariu:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!