duminică, 8 octombrie 2017

Un ten curat aduce zambetul perfect pentru un selfie



           
           E 4 octombrie.Se anunta o zi linistita, ma gandesc ca dupa orele de serviciu sa ies putin in parc sa ma relaxez, toamna parcul e prietenul meu cel mai bun.Planul fiind facut de dimineata, abia am asteptat sa termin cursurile, bucuroasa cu o carte in mana ma indrept spre o bancuta mai retrasa.Dupa ce ma fac comoda deschid cartea si ma cufund in lectura, mi se confirma din nou ca listele ne ajuta sa functionam si sunt un sprijin indispensabil, ma bucur ca mi-am facut timp si pentru mine , "Arta listelor",  a lui Dominique Loreau, astepta de ceva vreme sa fie bagata in seama.Am aflat din nou ca as putea fi mai organizata daca mi-as scrie niste listute in fiecare zi, asa nu as mai uita ce am de facut....as vrea sa incep de acum, scot o foaie si un pix si incep sa notez, o bataie pe umar ma face sa tresar, intorc capul, e colega mea din generala, Maria. Ne intalnim destul de des in oras sau in parc, cu ea am tinut legatura, poate ca si din prisma profesiei pe care o avem, este profesor de romana la o scoala cu renume, iar anul acesta este diriginta clasei a IX-a.De fiecare data cand ne intalnim povestim despre scoala, activitati si ore deosebite pe care le desfasuram cu elevii nostri, am organizat impreuna multe evenimente, am participat impreuna la multe concursuri, am facut multe proiecte.
       Asa am facut si azi, multe povesti si idei frumoase de pus in practica, din vorba in vorba, am zis sa organizam o activitate pe 6 octombrie, ca sa marcam intr-un mod cat mai creativ  "Ziua mondiala a zambetului", i-am zis sa fie o ctivitate tip conferinta cu tema"Un ten curat aduce zambetul perfect pentru un selfie", tema perfecta pentru adolescentii nostri care se confrunta cu o problema destul de des intalnita-acneea.
        Gata, am stabilit, am notat:6 octombrie, ora 16 in sala mare ne intalnim sa aducem zambetul pe buze adolescentilor nostri.Cartea, o sa o mai citesc intr-o pauza....poate.
        Aveam emotii inainte de aceasta conferinta, atatia ochi atintiti spre mine, parca vacanta de vara a fost prea lunga si am uitat cum e sa va vorbesti in fata unui public numeros.
      Am inceput cu o intrebare:"Dragii mei, sunteti  gata de selfie ?"Elena, fata din dreapta mea, a lasat capul in jos si mi-a spus ca nu ii place sa faca poze, are mari probleme cu tenul si ii este rusine de multe ori sa iasa din casa din aceasta problema.Am asigurat-o ca stiu ce inseamna asta, le-am povestit ca am fost si eu in aceasta situatie , au aflat si despre neincrederea pe care o aveam in mine atunci dar si despre multe situatii peste care am trecut cu greu peste aceasta etapa.Le-am povestit pe scurt despre ziua in care trebuia sa fiu domnisoara de onoare, ziua pentru care m-am pregatit cu multe saptamani inainte si care era sa se termine prost din cauza cosurilor aparute pe frunte exact inainte de nunta, noroc cu mama care a venit cu ideea sa-mi tai bretonul, asa am scapat de rusine.Nu aveam eu pe atunci produsele necesare pentru a iesi din incurcatura, ce noroc pe adolescentii din ziua de azi!
      I-am spus Elenei, dar si celorlalti sa nu le mai fie rusine pentru ca 90 % dintre adolescenti se confrunta sau se vor confrunta cu aceasta problema la un moment dat, dar daca au grija la alimentatie si la igiena fetei,  problemele nu vor fi la fel de grave.Am venit si cu o solutie pentru tenul cu probleme, gama Gerovital Stop Acnee, care este recomandata pentru a fi folosita de persoanele cu ten mixt, gras sau acneic.Pentru a trata aceasta problema este necesar sa fie urmati niste pasi:
              Pasul 1- curatare 
       Pentru a curata tenul, ai la dispozitie 3 produse:
a)Gelul spumant purifiant-se poate folosi dimineata si seara                                                                b)Masca film purificatoare-se utilizeaza doar o data pe saptamana                                                        c)Benzi curatare puncte negre - se foloseste de 2 ori pe saptamana
   
           Pasul 2-actiune/tratare
      Pentru tratare se poate folosi Crema-Gel Sebum Control,  dimineata si seara doar dupa curatare , se  aplica pe fata si se maseaza usor pana este absorbita
  •     Crema Ultra-activa, se aplica pe zonele afectate, dar doar dupa curatarea tenului.Aceasta crema reduce leziunile acneice inflamatorii in proportie de 80%, dar trebuie evitata de catre persoanele alergice la aspirina.
  •         Pasul 3-mascare/camuflare
  •   Pentru utlimul pas este  recomandata Crema CC Matifianta, care are o dubla utilizare:produs de machiaj si produs de ingrijire.
    •               
                                               
    •         In timpul conferintei, elevii si-au facut cateva selfie-uri pe care le-au postat pe pagina lor de facebook, iar in scurt timp am avut surpiza sa ne sune cei de la 
                                                
       sa ne felicite pentru activitatea noastra, urmand ca intr-o zi sa ne mai intalnim in aceeasi formula, dar si cu cativa reprezentanti ai companiei care sa ne prezinte si alte produse, sa ne ofere si alte sfaturi.
    •      Elevii au fost foarte bucurosi de sfaturile si informatiile pe care le-au primit astazi, mi-a placut mult de ei, pentru ca s-au implicat in discutii, au pus intrebari lamuritoare, dar au venit si cu unele completari ceea ce nu a putut decat sa ne bucure.Au inteles ca putem avea o   piele frumoasa, doar daca o ingrijim.
      •     A fost o conferinta lunga, frumoasa si organizata excelent, o intalnire in urma careia adolescentii si-au imbogatit cunostintele legate de frumusete si ingrijire personala.
      •      Un selfie, cel  de final, mi-a adus un zambet in coltul gurii cand am vazut-o zi pe Elena zambind, pana la urma e si "Ziua mondiala a zambetului", iar Maria, colega mea, radia  de fericire.
      •       Postarea participa la Proba 4 de pe Super Blog 2017.

2 comentarii:

  1. Laura C.8 octombrie 2017, 06:59
    M-ai facut sa-mi fie dor de scoala!

    RăspundețiȘtergere

    RăspundețiȘtergere
  2. Laura,am sters postarea si s-a dus si comentariul,dar l-am salvat...Nu pot sa aranjez nici cum textul,tot cum vrea el ramane,asa ca o sa-l trimit asa.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!