miercuri, 21 iunie 2017

Despre produsele Himalaya


                                     
         De curand am participat la un concurs organizat de Sfatul parintilor.ro si Himalaya.
Participantii trebuiau sa  povesteasca in  cateva cuvinte care sunt retetele sanatoase cu care ii rasfata pe cei dragi si modul in care includ bunatatile verzi in retetele pe care le prepara.
     Se pare ca am fost norocoasa  pentru ca juriul a apreciat raspunsul meu, iar eu m-am ales cu un voucher in valoare de 75 ron pentru magazinul hboutique.
     Am studiat putin site-ul lor si am comandat produsele de care aveam nevoie, astfel ca in scurt timp am primit : sampon, balsam de par, masca de fata, gel de dus, sapunuri + ceea ce era inclus la inceput in premiu inafara de cei 75 ron, adica o plasa textila, o mascota Kimy si o carte de colorat.
      Dupa ce am folosit samponul  si balsamul am remarcat ca parul nu se ingrasa asa repede si este mai moale, mai matasos. Exfoliantul nu m-am grabit sa-l  misc din loc , am dat de el intr-o zi cand am sters praful:)...  am zis sa-l incerc atunci, mi-a placut si asta pentru ca am simtit pielea mai curata si mai neteda...chiar daca poate fi utilizat frecvent , nu-l folosesc  asa des pentru ca nu sunt obisnuita sa pun zilnic ceva pe fata,   uleiul de argan este prietenul meu devotat:).Sapunurile nu am apucat sa le fotografiez...le-am si pus la "treaba",  am observat ca dupa folosire pielea ramane moale si catifelata si au un miros placut, nu prea puternic.
    Sincer sunt incantata de  tot ce am primit   si am de gand sa mai cumpar.Nu am fost platita sa "laud"produsele, mi-a facut mie placere sa scriu despre ele si sa va impartasesc si voua parerea mea  poate va plac, poate aveti nevoie de ele, eu recunosc ca pana la concurs nu am auzit de aceste produse.
          Ati folosit produse Himalaya?Va plac?

9 comentarii:

  1. Le știu, nu le-am folosit încă. M-ai făcut curioasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!Mie imi plac, acum depinde de fiecare...

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitări pentru prezentare !
    interesante produse - nu le ştiam !
    pupic şi multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Uite asa unii de la altii mai aflam ceva nou.Multa sanatate si tie!

      Ștergere
  4. Felicitări pentru premiu!
    Nu am folosit încă produse Himalaya, dar prezentarea ta mă face să doresc să le încerc. Mulțumesc!

    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Zina!Eu chiar vreau sa incerc si alte produse,sper sa-mi placa la fel de mult.O zi frumoasa si tie!

      Ștergere
  5. Eu am folosit pasta de dinti si mi-a placut. Maria

    RăspundețiȘtergere
  6. Vom incerca si noi.Multumim pentru vizita si te mai asteptam in casuta noastra!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!