duminică, 26 martie 2017

Top 10...Imi place/Nu-mi place



    Mi-am adus aminte azi de caietele acelea cu amintiri de alta data, cu multe intrebari si pagini frumos colorate ... da, despre  oracole este vorba, cele  pe care le completam la scoala si le ascundeam de profesori:),daca atunci mi-a fost confiscat de o doamna profesoara, acum va ramane aici ca sa-l pot citi si peste multi ani ... acesta nu e la fel, este reinterpretat si sper sa va placa:

Imi place

1  Sa citesc doar atunci cand sunt relaxata.
2 Plimbarile lungi si dese.
3 Muzica.
4 Oamenii pozitivi .
5 Caldura.
6 Emisiunile educative.
7 Sa cunosc oameni noi.
8 Sa mesteresc,sa experimentez.
9 Sa gatesc.
10Viata mea,asa cum e ea.


Nu-mi place

1 Sa ma trezesc devreme.
2 Locurile inchise, cred ca sufar de claustrofobie.
3 Minciuna.
4 Oamenii care intarzie, urasc asteptarea.
5 Sa fiu intrerupta.
6 Certurile.
7 Sa fiu grabita.
8 Despartirile.
9 Medicamentele, bolile....as vrea  sa fim mereu sanatosi.
10 Dezordinea.
   Completand "oracolul", imi veneau in minte numai lucrurile care-mi plac si asta nu poate decat sa ma bucure....sper sa mai revin cu astfel de joculete.
      Voi ati avut oracole, le-ati pastrat?Mi-ar placea sa citesc si topurile voastre, asa v-as cunoaste mai bine.

8 comentarii:

  1. Like: lectură, filme de epocă, dans sportiv de perfomanţă (de savurat, nu de practicat), proiecte handmade, plimbări, blogăreală, vizitele la salon, întâlnirile cu prietenele.

    Dislike: starea de rău, de oboseală, aglomeraţia, autosuficienţa, aroganţa, făţărnicia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vizitele la salon le ador si eu...din pacate prietene nu am ...s-au casatorit si-s duse de pe aici..

      Ștergere
  2. Ma regasesc 100% in categoria "Imi place" scrisa de tine, + "trezitul devreme" care imi place si ma ajuta sa functionez bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitări că ai scris - subiectul este atât de plăcut !
    nu am avut parte de oracole, nu erau pe timpul meu... sora mea a avut ! mie mi-e un pic mai greu să scriu ce îmi place sau nu-mi place, pentru că am ''lucrat'' mult la comportamentul meu impunându-mi multe schimbări (am urmat exemplul dat de Eliade...) !
    nici mie nu-mi plac aşteptările, minciuna, medicamentele (şi multe altele)... şi mie îmi place să citesc relaxată, căldura, să cunosc oameni noi, să meşteresc (şi multe altele)...
    pupic ! multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am scris in niciun oracol până acum..dar mai am vreo 3 ani :)
    nu ştiu dacă ordinea e întocmai, dar..
    îmi place: să fiu împăcată cu toată lumea si cu mine însămi, să cânt, să ascult muzică, să stau în natură, să citesc, să fiu odihnita, evenimentele cu reguli de eticheta :), să fac programe (nu ca m.as si tine de ele), adevărul (chiar dacă e mai dur), atenția la terminologie.
    nu îmi place:
    să fiu în criză de timp, să văd certuri, să fiu în /iau parte la situații tensionante, să nu ştiu ce să fac cu viața mea, să pierd vremea, minciuna, lasitatea, mandria, barfa, testele.
    O săptămână ușoară! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul il aleg si eu mereu,certurile si oamnenii duri nu-mi plac...eu si cand intru in magazin daca vanzatoarea nu se comporta asa cum trebuie cu mine ies de acolo fara sa iau nimic chiar daca printre lucrurile expuse ar fi ceva ce-mi place.O saptamana usoara si tie!

      Ștergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!