marți, 12 iulie 2016

Haideti la slabit cu "Provocarea de 14 zile "


         
                         
 
         Sunt sigura ca foarte multe dintre voi isi doresc sa dea jos macar cateva kg de aceea m-am gandit sa impartasesc cu voi acest program la care m-am inscris si eu.Este o provocare de 14 zile ,in fiecare zi primesc pe e-mail un filmulet cu exercitii pe care trebuie sa le fac si care dureaza doar 10 minute,eu sunt deja la "Misiunea 5".Pana acum le-am facut pe toate si nu am abandonat niciunul din exercitii.Va las si un link,daca doriti si voi:Slabeste cu Serban.Totul este gratuit!Daca vi se pare interesant si va inscrieti sa-mi spuneti si mie.

                                       Spor la slabit!

8 comentarii:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!