http://miculaiciuc-carmenita.blogspot.ro/search/label/gospodareala

luni, 30 mai 2016

Am sosit cu meniul saptamanii care tocmai a trecut...


       


  Luni:
 -ciorba de loboda(din nou:),profitam de ea pana o avem in gradina
 -sarmale de post cu ciuperci si pasat(noua ne plac mai mult ciupercile de post asa ca le mancam mai des)

Marti:
-sarmale
-ciorba de fasole cu afumatura

Miercuri:

-ciorba de fasole
-ficatei de pasare trasi  la tigaie

Joi:
-ciorba de varza
-mazare cu smantana

Vineri
-ciorba de varza
-salata orientala

Sambata:

-ciorba radauteana
-salata de vinete
-conopida pane



Duminica

-ciorba radauteana


(nu va uitati la cantitate,incerc sa mananc din nou portii mici sa mai slabesc)
-gratar

7 comentarii:

  1. Spor in toate! Multumim pt idei!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc de meniu, ma inspir!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place meniul tau :)
    Cum loboda nu gasesc, acum mi-ai dat alta idee, care si asa o aveam in gand cateva saptamani in urma: ciorba radauteana (sotului i-a placut cand a mancat in romania). Ce imi place conopida pane!!
    O saptamana buna si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ti-am dat o idee ,am "furat" si eu una de la tine,cred ca postarile astea legate de meniu sunt foarte utile.Un we frumos sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. De ceva timp poftesc la ficatei facuti in tigaie cu mult usturoi, o sa fac si eu.
    Ciorba radauteana arata foarte bine!!!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!