duminică, 24 aprilie 2016

Un joculet



             

                                                   

Am gasit pe blogul Laurei si al lui Evelyn un joculet interesant.Ideea este ca toate raspunsurile pe care le dai sa inceapa cu litera initiala  prenumelui,astea fiind zise eu zic sa trecem la treaba:

Nume:Carmen
Cateva cuvinte din patru litere :cana,corn,chec,casa
Numele unui baiat:Cornel
Numele unei fete:Camelia
O ocupatie:cascador
O culoare:cafeniu
Ceva ce o sa porti in viitoarul apropiat:camee
Un nume de mancare/ingredient:conopida pane 
Ceva ce gasesti in baie:crema de fata,cosulet
Un loc:Canada 
Un motiv pentru intarziere:cascatul
Ceva ce ai urla :Cara-te!(Nu am obiciul sa urlu asa,dar altceva nu am gasit)
Un titlu de film:Carele de foc 
Ceva de baut:cappuccino
Un grup muzical:Cargo
Un animal:cangur
Un nume de strada:Crinilor(poate exista )
O marca de masina: Citroën
Titlul unei melodii:
                       
La multi ani tuturor celor care poarta nume de floare!
                                        Daca va place,va invit si eu la joc!
                                          Duminica frumoasa sa aveti!

7 comentarii:

  1. Strada am inventat-o si eu (Eroilor).. dar sunt sigura ca pe undeva exista si strazile astea :))
    Sper ca ai avut o duminica frumoasa si linistita, te pup cu drag, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se poate și cu litera C! :)
    Interesante răspunsuri, Carmen! Și faină leapșă, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Exista strada Eroilor, da :D (ma trezesc si eu la spartul targului, dar in fine). Mai este valabil jocul? As vrea sa il incerc...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur ca e valabil,incearca-l si tu sa vedem ce iese.:)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!