duminică, 4 octombrie 2015

Fila de jurnal

               
         Nu vroiam sa iau o pauza atat de lunga in ceea ce priveste scrisul pe blog,dar pur si simplu am avut o vara plina,nu va ganditi ca am fost in vacanta,nu!...nici vorba,am muncit si sunt mandra  ca am reusit sa imbracam casa in straie noi,poate am sa va arat si voua intr-o scurta postare.
       Afara...
   Se simte toamna , s-a mai racit ,frunze multe pe jos,miros de mere coapte
       Ma gandesc...
  Ca tare bine ar fi fost daca am fi avut si noi maine zi libera,dar din pacate servim patria,mi-e ciuda ca nu este peste tot la fel.
       Sunt recunoscatoare ...
Ii multumesc lui Dumnezeu pentru familie,pentru sanatate,pentru tot.
       Un psalm,un citat din Biblie sau carte religioasa....
De ce vezi paiul din ochiul fratelui tău, şi bârna din ochiul tău nu o iei în seamă?(recunosc ca am de lucru la acest capitol)
       Din bucatarie...
Pentru azi am avut ciorba a la grec ,briose sarate , chec si vinete.
       Din stupina...
Am cam terminat munca ,poate o sa le mai dam mancare o data sau de doua ori,depinde cat le mai trebuie,apoi pregatirea pentru iarna pe care o face sotul.
       Citesc... 
Am citit din Biblie,mi-am descarcat-o pe telefon si e mult mai practic,plus ca atunci cand vrei sa citesti ti se deschide acolo unde ai ramas.
      Ceea ce astept(sper)...
Sa avem rezultate bune la scoala,pitica noastra a inceput clasa pregatitoare.
     Ce mai mesteresc...
Nimic din pacate,mai nou gatesc si scriu retete la revistele Practic,pot sa-i zic oare mestereala? O fi...?!
    Ascult... 
Se aude ceva la tv.,dar nu prea sunt interesata,ma concentrez pe scris.
    In casa....
Totul e in ordine,incerc pe cat posibil ca inainte de culcare sa-mi las casa ordonata,asa cand vin de la serviciu nu mai am mult de muncit in sensul asta.
   Imi plac...
Oamenii pozitivi .
decoratiunile care inveselesc casele 


   As vrea...
Sa termin proiectul inceput inca de anul trecut,hmm...mai am putin de lucru,cand e gata am sa vin aici sa ma laud:).
  Saptamana care a trecut...
Serviciu,curatenie generala si teme cu pitica...da  si ce-i mai important e ca Ruslana a primit o noua vizita a Zanei Maseluta.
  Unele planuri pentru  saptamana viitoare...
Imi doresc sa pun mana pe croseta,sa fac ceva frumos si util.




Corcodusa,am sosit si eu ,sper sa nu ma pui absenta:)
                             Sa aveti o saptamana frumoasa!

Un comentariu:

  1. Mi-ar placea si mie un dormitor cu roz cu perne in forma de briose chiar daca sunt mare.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!