duminică, 15 februarie 2015

Fila de jurnal


                         


                                                                    sursa foto
                                Credeam ca o sa scriu vineri in jurnal, dar nu am reusit...ma bucur ca azi am timp destul sa astern pe foaie cateva ganduri.
                                                                         Afara...
            E atat de frumos...miroase a primavara parca ... soarele isi trimite razele sale sa ne incalzeasca si sa ne mangaie .     
                                                                    Ma gandesc...
                                                 la vacanta:), dar mai am de asteptat;
                                                         Sunt recunoscatoare pentru...
                           lui  Catrinel pentru ca a impartasit cu noi aceste exercitii de  care m-am apucat si eu, sper sa ma pot tine de ele;
                                                                      Din bucatarie...
                                                             supa de galuste si mici;
                                                                       Citesc...   
mi-am pregatit de citit,  Emotiile ,colectia Osho(am cateva carti de dezvoltare personala primite de la un bun prieten peste care s-a asezat praful, e cazul sa-l sterg )                                                                                                                            Ceea ce astept(sper)... 
                        sa nu mai am atatea hartii de facut pentru scoala,dar nu stiu cand se va intampla asta;                                                                  Ce mai mesteresc..
                                                             tot la vesta si poncho lucrez;
                                                                         Ascult...
                                  glasurile fetelor care se joaca afara si se bucura de  soare;
                                                                       In casa....
                                            atmosfera placuta , asa ca de sarbatoare;                                                                                                                          Imi plac...
                                                                    inimioarele;                                                                                                                                      
                                                             Unele planuri pentru azi...
sa  ma odihnesc si sa-mi pregatesc materiale pentru saptamana ce vine;
                                                                Un citat preferat...
   Iubirea este hrana sufletului. La fel cum alimentele hrănesc trupul fizic, iubirea hrănește sufletul. Dacă trupul nu primește alimentele de care are nevoie, el devine slab. La fel se petrec lucrurile și cu sufletul. Dacă nu beneficiază de iubirea de care are nevoie, devine slab, se va îmbolnăvi. – Osho

                                                         O imagine pentru voi
lui R.ii plac pantofii cu toc,de cate ori are ocazia se incalta cu ei si zice vrea sa fie   cocheta :)
Multumesc ,Corcodusa pentru ca ai adus jurnalul in blogosfera romaneasca.
O  saptamana de vis va doresc!

5 comentarii:

  1. Cocheta foc domnisoara !Repede mai cresc ! O saptamana cu spor draga mea albinuta !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere! Dar te tii, da? Sunt faine, usoare si nu consuma timp. Eu detest exercitiile lungi ca am senzatia ca pierd timpul. ;)
    Si eu incaltam pantofii mamei. I-am cam stricat fiindca imi ajungeau calcaiele in mijlocul talpii si ii destabilizam tocurile.
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,Gabriela,uneori ma mir si eu ce repede trece timpul,iar fetita mea se face domnisoara.O saptamana frumoasa si voua!
    Catrinel,ma tin cum sa nu!sunt putin mai in urma,dar nu ma las.Nu-mi plac nici mie exercitiile lungi,poate daca as merge la sala alaturi de alte fete nu as avea nicio problema in privinta asta.Cred ca toate incercam pantofii mamei la un moment dat:)Pupici si voua!

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi amintesc de hartiile de la şcoală, dar să ştii că tot de hârtii am dat şi după ce am plecat...

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela,acum la scoala se cam exagereaza in privinta hartiilor,teancuri si teancuri pe care trebuie sa le facem si nu stiu daca le citeste cineva.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!