duminică, 2 noiembrie 2014

Educatie


  Noi cu mere ne jucam/Matematica studiem...



      Pe blogul acesta,am vazut o activitate matematica interesanta si captivanta...bineinteles ca m-am apucat sa decupez si eu mere.Pe un carton rosu am conturat merele dupa sablon, iar pentru miez am folosit carton galben, pe care l-am lipit ce cartonul rosu , dupa ce am taiat merele  pe jumatate ,   am desenat cu o carioca semintele.
Am mai pregatit frunzulite si cerculete numerotate,care ne-au fost putin sifonate de pisicuta pentru ca si ea a dorit sa invete alaturi de noi.




Si am inceput activitatea noastra matematica :
- numaram semintele merelor











           -ordonam crescator si descrescator







          -repetatam conceptele:"mai mic","mai mare","egal" ,folosindu-ne de un betisor de la inghetata













           - adunam semintele celor doua jumatati, aflam astfel totalul

   
  gasim vecinii 



am cautat  vecinii si  pe fisa , pe care i-am colorat cu verde
                                                                               



Sper sa va placa activitatea noastra si sa o incercati si voi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!