luni, 7 ianuarie 2019

2018 in imagini

   Este o postare cu foarte multe fotografii, chiar daca la inceput eram mai retinuta in a ma afisa,acum am zis ca asa imi pot pastra frumos amintirile, pe alte retele nu prea postez fotografii cu noi,dar aici pe blog simt ca este o alta lume.Recitesc cu atat drag tot ce am scris mai demult si ma bucur cand regasesc si o fotografie ratacita printre postari.2018 a fost un an plin,am avut multe evenimente sau mai bine zis fetita, pentru ca de 1 an este inscrisa la un ansamblu din zona, iar domnul profesor i-a dus la tot felul de festivaluri.
ianuarie
-prima prestatie pe senea localitatii dupa doar o luna de repetitii 

aprilie 

                              “Festivalul cântecului şi dansului ucrainean’’ din Ruscova



mai -filmare videoclip



                                                            iunie-Festivalul Nopti de Zanziene (Borsa)

                     


                                                             
                                                                  nunta fratelui meu
                  (pentru acest eveniment m-am facut blonda, mi-am indeplinit o dorinta de mai demult)


                                                                      iulie

                                              La Repedea, festivalul internațional al huțulilor



                                                           o nunta -fotografie cu sotul si tata
                                                               august-plimbare cu Mocanita           
vacanta 


 septembrie-

                                         SARBATOAREA CASTANELOR 2018

                               Festivalul minoritatilor „Diversitate si Unitate prin Traditii”





noiembrie-ziua Ruslanei

                                             decembrie -Concert de colinde (Baia Mare)
                          An frumos am avut si ii multumesc lui Dumnezeu pentru tot!In curand o sa va spun si despre cuvantul anului 2019.Toate cele bune!

13 comentarii:

  1. Ma bucur sa citesc atatea lucruri frumoase si sa va vad! :) Si eu simt ca blogul e o alta lumea, una buna si frumoasa. Ma bucur ca fac parte dintr-o micuta comunitate de la care am avut de invatat.

    La cat mai multe postari. Iti sta bine blonda. Micuta ta e o scumpete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur si eu tare mult ca fac parte din aceasta frumoasa lume.Multumim pentru aprecieri!

      Ștergere
  2. Ai avut un an tare frumos ♥♥♥
    Sa ai un 2019 plin de realizari si zambete! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce imagini frumoase si tu esti minunata.
    un 2019 bun bun buun
    Pup cu drag!😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce familie frumoasa! Se pare ca a fost un an plin de evenimente interesante. Iti doresc un 2019 plin de bucurie!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!