luni, 15 ianuarie 2018

Setul roz...

   

        Este pentru pitica mea  si l-am realizat dintr-un fir moale special pentru copii.Am avut acest fir de foarte mult timp doar ca nu stiam ce sa fac din el, iata ca in iarna asta si-a gasit utilitatea.Fiind un model foarte simplu,  caciula am terminat-o tare repede.Si pentru ca Ruslana isi dorea si un guler la moda , m-am conformat, i-am crosetat  rapid unul care sa-i tina de cald  si care sa semene cu cele vazute in magazinele online.
       Ma bucur ca ii place setul si ca il poarta cu drag, nici nu are cum pentru ca piesele sunt calduroase, confortabile si moi...sa nu mai zic de culoare, care este tare potrivita pentru fetite.


Mami are un set gros, fetita are si ea, urmeaza sa lucrez ceva si pentru tati.Fie iarna grea,geroasa/Noi avem caciula groasa:)!


                                                              Toate cele bune!
P.S Am reusit sa surprind culoarea reala in prima si ultima fotografie, lumina naturala mi-a fost de ajutor.

13 comentarii:

  1. La Multi Ani, Carmen !
    Culoarea e superba iar modelele dau eleganta setului !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos , sa-l poarte sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata superb setul, iar culoare e atat de gingasa si calda, ca fetita ta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitări pentru ceea ce realizezi !
    o seară plăcută îţi doresc ! pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Planuri am mult mai multe,doar ca stau cam prost cu dispozitia uneori si nu prea ies atatea cate as vrea.

      Ștergere
  5. Este minunat setul si culoarea roz prafuita este printr-e preferatele mele...ca tot ce inseamna..prafuit...
    Sa le purtaticu drag si sa nu uitati de tati.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!In vacanta asta trebuie sa termin si caciula lui tati!Pupici si voua!

      Ștergere
  6. La multi ani si voua!Multumim pentru aprecieri!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!