duminică, 23 iulie 2017

Invitatie la concurs


                                                             Concurs incheiat!
                                                   
   Bine v-am regasit dragi cititori!Luna iulie imi aduce bucurie in suflet pentru ca in aceasta luna a lui cuptor ne-am uit destinele acum un deceniu, dar de cativa ani tot din luna iulie am inceput  sa  fiu mai activa pe blog si pentru ca in acest timp nu am fost singura, mi-ati fost mereu aproape, m-am gandit sa va rasplatesc fidelitatea cu un mic dar surpriza. Daca e surpriza,  nu va dezvalui continutul acestuia,dar va dau un indiciu:printre altele se va afla in colet si ceva dulce, sanatos si natural de la noi de  la stupina.
  Conditii de participare:
    -sa-mi urmariti blogul
    -anuntati-va prietenii lasand linkul de la concurs pe blogul vostru(nu trebuie postare separata,m-as bucura daca intr-o postare pe care o faceti pe blogul vostru sa amintiti si de concursul acesta)
   -scrieti un comentariu la aceasta postare ca sa stiu ca va doriti sa participati
  Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti prin sistemul random.org.
Durata concursului:
 -24 iulie-24 august
-anuntarea castigatorului 25 august


Astea fiind spuse, va doresc succes si sper sa va gasesc aici intr-un  numar foarte mare!

                                                       Pupici dulci!





15 comentarii:

  1. Multumim pentru concurs! Voi participa si eu! Spor la scris!🌈

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi scrie pe blog despre concursul tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tadaaaa! https://blogarealacotidiana.blogspot.ro/2017/07/concurs.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi si buni ani! Domnul sa va intelepteasca sa va ingaduiti unul pe altul si sa va bucurati de toate darurile Sale! Eu nu am blog, dar te citesc cu drag si ma bucur de tot ce ne impartasesti. Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!Uite ca nu m-am gandit la cei care nu au blog,dar cu siguranta vei intra si tu in concurs.Ma bucur ca ma citesti!

      Ștergere
  5. acum câteva momente am aflat de concurs şi vreau să particip !
    pupic şi vă doresc multă, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Multumim pentru invitatie! Nu stiu daca o sa particip, dar am să urmaresc "evenimentul" :) Voi anunța când mă hotărăsc. O zi plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari pentru aniversare..La multi multi ani impreuna va doresc cu drag

    RăspundețiȘtergere
  8. dulce concurs!
    si la multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitări și mulți ani înainte, cu sănătate și înțelegere!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi si fericiti ani impreuna , noi luna aceasta facem 8 :) .
    Fain concursul , vreau sa particip si eu :)
    Zi faina si racoroasa !

    RăspundețiȘtergere
  11. Am dat deja zvon in tara :)
    http://hainutecrosetatemariana.blogspot.ro/2017/08/concurs-la-casuta-unei-albinute.html

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani!!! Felicitari!!! Dumnezeu sa va dea numai bucurii!!!

    Si o super idee de aniversare!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani! Sa aveti o casnicie fericita si in anii care urmeaza! Cred ca ca am bifat toate conditiile pentru concurs. Particip si eu! Cred ca aveti un deliciu de miere in stupina :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!