marți, 2 februarie 2016

Am castigat materiale pentru o ie





       

        Undeva prin luna decembrie,pe blogul Andreei a fost un concurs la care am participat.Ceea ce am avut de facut a fost simplu,trebuia sa transmitem cateva cuvinte de dor persoanelor dragi aflate prin tari straine...ei si ce credeti,am fost norocoasa si am castigat materiale pentru ie.Nu am curajul sa o cos singura,voi apela la cineva,ar fi pacat sa stric frumusete de material avand in vedere faptul ca eu nu am croit niciodata.Sunt o norocoasa,mi-am dorit o ie de foarte mult timp,cand e gata o sa v-o arat.
                                               Ne auzim maine la miercurea fara cuvinte!

7 comentarii:

  1. Wooowwwwww! Ce tare!!! E kitul Ioanei Corduneanu? Ce norocoasa esti!Ce premiu frumoooos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumooos! Abia astept sa o vad terminata, sa nu uiti sa ne-o areti!! Si felicitari fiindca ai castigat la concurs, eu nu am asa noroc niciodata :)) Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! sa-ti iasa o ie perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, as vrea si eu sa imi cos o ie am cumparat si pinza imi ramine numai ata de cumparat, modelul de cautat ,plus mult curaj de a o incepe :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce norocoasă ești! Abia aștept să o văd terminată!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari, Carmen si sa-ti iasa repede si bine ia!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!