http://miculaiciuc-carmenita.blogspot.ro/search/label/gospodareala

luni, 11 ianuarie 2016

"Un remediu minunat pentru a avea pace în familie"


  E bine de stiut asa in general atunci cand ne mananca limba nu neaparat in familie,cred ca aceste sfaturi sunt binevenite in orice situatie.

Undeva, pe aici prin Ardeal, un părinte a fost reclamat la episcopul locului că face nu știu ce vrăji femeilor să nu le mai bată bărbații lor. A venit părintele episcop la preotul respectiv și l-a întrebat ce face de a fost reclamat. Și preotul a răspuns: „Ce să fac, Preasfințite, că tare mai sufereau sărmanele femei, că aproape toate au bărbați cam bețivi și cam agresivi și… Așa că le dau câte o sticluță cu apă sfințită și le spun: când vine bărbatul acasă, tu să iei o gură de apă sfințită și să n-o înghiți, s-o ții în gură până adoarme. Și așa scăpau de ceartă și bătaie, că nu mai puteau să deschidă gura să-și facă dreptate… Dacă ai scăpat-o pe gât, să mai iei o gură, că altfel nu-și face efectul; numai în gură își face efectul”.
Să ne imaginăm și noi, când ardem de dorința de a ne face dreptate prin cuvinte, că luăm o gură din apa aceea sfințită și să tăcem cu rugăciune. Stau acolo așa și nu-mi fac dreptate, să văd ce faci Tu, Doamne, când eu nu îmi fac singură dreptate… Vom descoperi perspective de o adâncime și o frumusețe nebănuite pentru sărmana noastră minte captivă în conflicte fără ieșire…

                                                                   sursa

9 comentarii:

  1. De-ar fi atat de simplu..eu vreau sa imi fac dreptate singura desi stiu ca nu e conform invataturii lui Iisus..asta e lupta pe care o duc cu mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu uneori momente de acest fel si dupa imi pare rau,ar trebui sa ma controlez mai mult.

      Ștergere
  2. Uneori e destul de greu sa-ti tii gura...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, plina de intelepciune pilda ...
    E valabila pentru toti, oriunde. Sa-l lasam pe Domnul sa ne faca dreptate, dupa legea Lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este ,Cristina.Multumesc ca ai trecut pe la mine!

      Ștergere
  4. Eu ?! ...sa tac ?! ...nici o sansa ! Mai ales daca am dreptate ! Da sti cum le servesc ...ehe !!! Poate mai tarziu ...cand n-oi aivea dreptate !!! Da , da ...sigur asa !! Te pup , iubita !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!