http://miculaiciuc-carmenita.blogspot.ro/search/label/gospodareala

joi, 10 decembrie 2015

Ornamente si decoratiuni pentru Craciun





   Pentru ca anul acesta inca nu am mesterit nimic pentru Craciun,m-am gandit  sa  adun intr-un singur loc ceea ce am facut  anul trecut ,poate va ofer cateva idei:

                                                         - un bradulet simplu  din reviste

o coronita din tul
coronita  in tehnica origami
ingeras  din hartie 
fulg  din paste 
                                                                    braduti din hartie
   Asa-i ca am fost harnice anul trecut?Sper ca si anul asta sa ne mobilizam si sa pregatim cateva ornamente frumoase,ce-i drept mai avem timp pana pe 6 ianuarie.
                                                                       Spor va doresc!

6 comentarii:

  1. Imi place mult carafa cu conurile in ea!
    Esti tare indeamanatica!
    Un sfarsit de saptamana minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place colectia vostra! Sunt sigura ca esti indemanatica si foarte creativa! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa fim harnice si anul asta.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc,Luiza!mai inventam,mai zarim cate o idee pe ici pe colo,folosim ceea ce avem si asa aducem un strop de magie in casa .

    RăspundețiȘtergere
  5. Loredana,de cand lucrez la gradinitia mi-am cultivat,dezvoltat atat creativitatea,indemanarea cat si multe altelele...sunt absolut vitale aceste procese cand ai in mana un bot de om pe care iti doresti sa-l inveti sa creasca frumos.Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!