vineri, 13 ianuarie 2017

Jurnal 2017 (1)




                                               
 Astazi:13 ianuarie 2017

 Afara  ...Este foarte placut , vremea s-a incalzit considerabil, azi a nins ....acum imi place iarna.

 Ieri... O zi obisnuita de vacanta, am stat in casa ...gatit, curatenie si citit.

 Din bucatarie...Supa cu galuste, sarmale, oua umplute, peste cu mamaliguta si cartofi intregi la cuptor, prajitura cu mere si cornulete.

Sunt recunoscatoare....Pentru familie.

Ce mai mesteresc...Handmade deocamdata nimic, am in plan o caciula pentru barbati.

In casa...Toate sunt puse la loc...asteptam colindatorii pentru ca noi sarbatorim ANUL NOU.

Ascult....R se uita la film, doar replicile personajelor se aud...imediat vom auzi si colinde.

Astept...Sa mergem cu R. la colinda, putin mai tarziu...isi doreste sa colinde cativa vecini si nu o las singura.

Ma gandesc ...Sa duc la bun sfarsit provocarea,dar sa am si rezultate.

Unul din lucrurile mele preferate....dormitoarele albe


Citesc ....
   

Am invatat ca..."Ziua buna se cunoaste de dimineta"!

Saptamana care a trecut....Am avut vacanta prelungita,a trecut asa de repede!

O imagine pentru voi....sau mai multe...(cateva decoratiuni de la un restaurant -poze din vara ,din vacanta 2016)





   
                                                  Toate cele bune!


2 comentarii:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!