marți, 3 ianuarie 2017

Cuvantul anului 2017



                                 
                     
        Ma intrebam de multe ori de ce viata este atat de stresanta,   iar de curand am gasit un raspuns pe care il stiam deja...un articol citit recent mi-a reamintit faptul ca omenirea s-a schimbat, totul a evoluat dar si noi ne-am indepartat de Dumnezeu.Inainte viata era mult grea, oamenii  erau mult mai saraci, totul se obtinea prin truda, dar era multa bucurie duhovniceasca, SIMPLITATE.Acum parca nu mai stim sa  ne bucuram simplu, suntem mereu ingandurati.tulburati,
     Anul acesta ma voi axa pe SIMPLITATE, acest cuvant vreau sa-mi fie ghid tot anul.Simplitatea inseamna caldura, pace, iubire, simplitatea odihneste.Așadar „sfânta simplitate” este primăvara minții, a inimii, a vieții, este locul de întâlnire cu Dumnezeu… Iar dacă îl avem pe El, ne este suficient, căci „toate celelalte se vor adăuga vouă”(Matei 6,33).

                                                                   SIMPLITATE 
-in sanatate
-acasa
-la munca
SIMPLITATE in tot si-n toate.
   Vreau sa ma bucur mai mult de viata, sa  mananc mai sanatos, sa recilez,sa mestresc, sa iubesc, sa ma rog, sa-mi ingrijesc mintea si inima....toate le voi face cu SIMPLITATE.Ca sa nu ma abat de la ceea ce mi-am propus, voi  posta lunar pe blog cam ceea ce am reusit sa fac.Vazusem mai demult pe blogul Irinei(Dulce casa),o provocare la simplitate,ei asta vreau sa fac si eu...acum mi se potriveste perfect.
    Daca in 2015 am ales REUSESC, iar in 2016  am ales IUBIRE, anul acesta sper ca prin iubire sa reusesc sa ajung la SIMPLITATE!
                                                Sper sa avem un an 2017 minunat!
                   
                                                             Doamne ajuta!



7 comentarii:

  1. La multi ani!
    am ales si eu simplitate intr-un an, dar la final l-am resimtit ca fiind un cuvant limitativ.Dar experientele pot sa difere.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!
    E complicat sa traiesti simplu, cum cu umor remarca cineva. :)
    Cred si eu, ca tine, ca o viata simpla e mai frumoasa si mai plina de bucurie.
    Cuvantul meu pentru anul acesta este "curaj".
    Un An Nou binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Smerit, la poala crucii Tale,
    Eu vin si astazi, ca sa-Ti cer
    Iertare, caci, pe a mea cale,
    Eu Ti-am gresit... Iertare-Ti cer...

    2. Mi-ai dat unelte pentru mine,
    Dar stau uitate-ntr-un ungher...
    Si multa munca-i azi in vie...
    Ca n-am lucrat, iertare-Ti cer.

    3. Povata, drept calauzire,
    Mi-ai dat, pe calea catre cer,
    Sa dau dovada de iubire.
    Ca n-am iubit, iertare-Ti cer...

    4. Dar astazi, vreau din nou, Isuse,
    Sa cant, sa plang, sa lupt, sa sper;
    Puterile-mi sunt neajunse...
    De-aceea eu, putere-Ti cer..

    RăspundețiȘtergere
  4. https://www.youtube.com/watch?v=XQWG3exp0t4

    RăspundețiȘtergere
  5. https://www.youtube.com/watch?v=SKLiFrcRUu8

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!