luni, 20 noiembrie 2017

La multi ani, pitica mea!




     9 ani!Cand au trecut oare?Parca mai ieri te tineam de manuta papusa mea, acum iata-te mare , o domnisoara in devenire.Imi doresc din suflet sa cresti frumos,sa fii mereu ocrotita de Dumnezeu.Vreau sa te vad mereu fericita si plina de viata asa cum ai fost pana acum, ochii tai sa planga doar de bucurie si sa ai inima mereu plina de iubire.La multi ani, fetita mea!
    Am petrecut azi sau mai bine zis fetele, Ruslana impreuna cu prietenele ei, s-a bucurat mult pentru tortul mult dorit, dar si pentru cadourile pe care le-a primit.Tortul cred ca stiti deja de unde e!Da, Irina cea cu inima mare ni l-a daruit.Multumim inca o data!

25 de comentarii:

  1. Ruslana, sa fii sanatoasa, iubita si sa reusesti tot ceea ce iti propui!

    Carmencita, sa va bucurati de viata, de copil, de tot ce ati realizat impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multi ani ,steluta draga !! Sanatate si bucurii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim,Gabriela!Sanatate si voua!Sa stii ca m-am gandit la tine zilele aceastea...ce mai faceti?Nu mai publici nimic pe blog?

      Ștergere
  3. La mulți ani! Să vă fie sănătoasă și norocoasă! ☺

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani fetitei tale! O copilarie minunata ii doresc.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani dragii tale domnisoare
    sper ca ati avut o zi minunata.
    Mai cu intarziere....

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi multi ani, cu intarziere....
    (ce frumos e tortul!! )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!A fost exact asa cum l-a dorit.

      Ștergere
    2. Carmen, in seara asta am ridicat coletul. A ajuns pe 11, dar nu am primit instiintare.

      Ștergere
  7. cu drag, o urare: Crăciun cât mai luminos, vis de iarnă călduros, linişte lângă cei dragi, veste bună dinspre magi !

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori fericite, cu sanatate si pace in suflet! Sa ne reauzim cu bine in noul an si chiar daca intarzierea este peste limita normalului sper sa mai primesti urarea de la multi ani, sanatate si noroc puiului tau drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim,Mihaela!O urare este binevenita oricand!Toate cele bune si voua!

      Ștergere
  9. Ai fata mare!!! Sa-ti traiasca, draga Carmen si sa va bucurati mereu de ea!

    RăspundețiȘtergere
  10. pentru anul care vine: LA MULŢI ANI ! MULTĂ SĂNĂTATE !

    RăspundețiȘtergere
  11. la multi ani! chiar intarziata, e bine si asa!
    sa ne auzim cu bine!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!