joi, 20 iunie 2019

Jurnal

Pentru astazi (data/ora)...
20 iunie 2019/8:00
Afara ...
 Se anunta o zi cu soare, doar ca vremea e asa de imprevizibila...duminica a fost cald si a venit o furtuna dintr-o data care in 10 minute a umplut gradina de apa.


  Mă gândesc ...
   La planurile de azi:am de spalat spanacul si salata, sa vopsesc niste scaune si o masa apoi sa plantez niste flori.Sper sa reusesc sa fac tot.
Din locurile de unde invatam ...
  De peste tot.
Sunt recunoscător pentru ...
 Pentru zilele de vacanta pe care le avem...unii spun ca e prea lunga vacanta in Romania, dar eu zic ca e perfecta, dupa un an greu de munca meritam mai multe zile de liniste in care sa ne refacem.
Din bucătărie ...
  De ieri avem ciorba de salata si spanac , azi voi prepara niste carne de porc la cuptor.
Cu ce sunt imbracata ...
 Inca in pijamale.:)
Citesc ...
   Am terminat de citit Ikigai-secrete japoneze pentru o viata lunga si fericita si mi-am pregatit Privind inauntru-Petronela Rotar .
Ceea ce astept (sper) ...
 Doar  zile frumoase si relaxante pentru toti.Am asteptat vacanta  cu sufletul la gura, acest an scolar a fost foarte solicitant, m-am inscris la multe cursuri de perfectionare astfel incat sa acumulez 90 de credite....am platit toate cursurile, am cheltuit multi bani, dar o buna bucata de timp voi sta linistita.
Ce mai mesteresc ...
   Am in lucru mai multe piese vestimentare, acum parca nu prea am chef de crosetat sau tricotat, mesteresc mai mult prin gradina.
Ascult ...
  Muzica de meditatie, relaxanta...asta ascult de obicei.
În casa ...
   E bine, dar ma gandesc sa fac saptamana viitare curatenie generala, as mai vrea sa scot tot ce e in plus.
 Vreaau ...
   Sa modific niste haine la masina de cusut, cred ca intr-o zi ploiasa voi face si asta.
   Imi doresc sa ma tin de programul cu  mancatul la ore fixe  sa mai slabesc cateva kilograme, sper sa reusesc sa fac si sport ca sa accelerez procesul.
   Mai am o dorinta,deocamdata este inca secreta, daca-mi iese , va povestesc.
Unul dintre lucrurile mele preferate ...
    Sunt mai multe, nici nu stiu ce as alege acum...
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
   Sa termin cu tot ce mi-am propus in gradina...cam atat

2 comentarii:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!