vineri, 16 martie 2018

De unde cumparam materiale de constructii?


                                       
             Intr-un articol destul de recent va povesteam pasii pe care i-am facut pentru a putea construi cea de-a doua casa, de la tot ce inseamna obtinerea avizelor de construire la realizarea proiectului, azi as vrea sa va dau cateva detalii legate de materialele de constructie.
             Stiam inca de la prima constructie cata bataie de cap este cu alegerea materialelor, dar mai ales cate surprize iti rezerva santierul.Azi venea tirul cu caramida, maine fier betonul si tot asa veneau materialele pe rand, in scurt timp muncitorii ne anuntau ca nu mai au cu ce sa lucreze.Trebuia sa fugim din nou pe la magazinele de constructie locale sa refacem stocul, am patit de multe ori sa nu gasim ceea cea cautam, asa ca munca la casa noastra se oprea pana veneau materialele. Sa nu mai zic de costurile lor,  dar si de calitatea acestora.  Avand deja o experienta in acest sens, de data aceasta am zis ca ne dorim sa tinem costurile sub control, nu vrem sa ne irosim banii, dar mai ales  ne dorim  sa achizitionam produse de calitate.
          Dupa o scurta cautare pe internet am descoperit  Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro, un concept unic in Romania care vine in ajutorul tuturor celor interesati de materiale de constructii ieftine.
         Recunosc ca mi-a sarit in ochi cuvantul " ieftin" si ma gandeam cum se poate asa ceva?!Ei bine, dupa ce am studiat putin site lor mi-am dat seama de unde vine asta:se elimina cheltuielile legate de stocarea si manipularea marfii cum se intampla la celelalte magazine, aici trimiti necesarul de materiale, Casa de Comenzi  vine in intampinarea clientilor si ofera solutia pentru materialele de constructie cele mai convenabile de pe piata,  iar secretul lor este ca livreaza direct de la producator necesarul de materiale, transportul este gratuit oriunde in tara.


         Cine nu isi doreste reduceri intre 10 si 30%?Cu aceasta firma, vei ajunge sa construiesti mai ieftin, asa cum ne dorim si  noi.Fata de alte firme ,Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro, contracteaza preturi mai bune care sunt negociate periodic, iar avantajul pe care il au legat de faptul ca nu platesc depozitarea, il transmit si clientilor.
       Spre deosebire de alti furnizori in domeniul online, site lor nu prezinta preturile produselor deoarece mereu preturile variaza in functie de cantitatile comandate, cu cat cantitatea de materiale este mai mare cu atat se poate negocia mai bine cu furnizorii, spre folosul clientilor.
        Atunci cand cumperi dintr-un singur loc nu mai alergi dupa materialele de constructie din depozite, faci economie de bani, dar castigi si timp.Mi-a placut ca dupa ce am dat un telefon, am discutat cu un consilier tare dragut care mi-a oferit foarte multe informatii de care aveam nevoie, m-a asigurat ca marfa va fi livrata direct de la producator si va ajunge la mine acasa in cele mai bune conditii, deoarece este ambalata corespunzator.Pe mine m-au convins, am petrecut cateva ore bune in fata calculatorului studiind site lor, iar recenziile video oferite de clientii lor au contat foarte mult in decizia noastra.Dupa o discutie cu sotul, am hotarat sa comandam materialele necesare pentru constructie.
         Din cate am vazut portofoliul lor este foarte bogat, gasesti la ei :de la materiale pentru structura si fundatie, acoperisuri, izolatii, tamplarie PVC, pana la tencuieli decorative, amenajari exterioare si interioare.
           Nu am avut emotii cand au ajuns materialele, consultantul care apropos mi-a oferit consultanta gratuita, mi-a inspirat incredere, asa ca nu am avut surprize neplacute, livrarea a fost perfecta si rapida, am primit  exact ceea ce ne-am dorit, marfa de calitate cu care meseriasii nostri au lucrat cu spor.
         Ma bucur ca am ales sa comandam materiale necesare prin aceasta casa de comenzi, iar faptul ca recomandarile pe care  le-am primit au fost bine-intentionate,m-au bucurat mult,astfel incat  am tinut costurile sub control, nu am avut pierderi si mi s-a confirmat inca o data ca numai lucrand cu oameni specializati, poti obtine calitate la un pret bun.
          Alege Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro, alege calitate la cele mai bune preturi!
   

                                     Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018, Proba 5.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!