miercuri, 21 martie 2018

Sa radem putin!Proba de umor ....certificat energetic

           


                                     

          Foaie verde maghiran
          Eu de azi sunt proprietar!
          Am o casa mandra tare
          Pe straduta cea mai mare.
          Fost-am prin strainatate
          Multi ani, tare multi frate.
          Si-am pus banii la ciorap
          Ca sa stau pe al casei prag
          Si ma bucur cat se poate
          Ca iau casa fara rate.


            Hei, imi spune sora mea:
            Nu crezi tu c-ar trebui?
            Sa se faca niste termografii ?
            Si un audit energetic  putin sa evalueze?
            Sa nu ai apoi surprize
            La consum de energie?
            Hm?!Nu eu am treaba....
            Dupa o vizita-n ograda
            Apoi una prin odai
            M-am tocmit cu vanzatorul
            Mi-a dat casa cu zavorul.



          Acum vreau s-anunt poporul
          C-am facut o treaba buna
          Si ca sa ma si mandresc
          Dau petrecere, in stil morosenesc
          Mai Marie, mai Hafie
          Ioane,Leano si Stefane!
          Hai, la mine-i sezatoare!
          Sezatoare-moda noua
          Cu distractie  o sa ploua!

          Ia si cetera...se stie
          S-o invarteasca Ion  pe  Marie.

          Iar cand deja sosie seara
          Lumea s-a pus pe horeala
          Mai un cantec, mai o hora
          Viata-n distractie se masoara.
          Ei, tu Ioane! striga Floarea...
          Inchide usa ca e frig!
          N-am sumani(pantaloni)
          Doar o sumna(fusta) si-un ilic.
          Sufla vantul, parca ploua!

         Si nu-mi arde a juca
         Se ridica sumna mea 

Tu ce casa ti-ai luat?
Zici ca n-ai ferestre
Si usi parca lipsa sunt
Parca as fi la badea-n prund
Ia, ca ploua azi la tine!
Picatura!....
Imi strica panzatura(batic)
Si la tine in mansarda
Apa e si Ion se scalda.
Pfoai, asa ceva!
Eu la tine ma racesc!
Si maine nu mai lucrez!
Trage -o dusca(un pahar cu tuica), lele Floare!
Nu e vant, nu e nici ploaie:)
Tie doara ti se pare
 Ia,tu nu mai spune asta!
Sufla vantul in casa asta
Nu mai vin aici deloc
Iau traistuta si-am plecat
Nu-mi mai arde de jucat !
           



        Hei,tu draga,cum se poate?
        Spune prietena cea draga...
         Ai fost prin strainatate
        Si n-ai invatat acolo ca,
        Casa nu se ia asa?


     Da,nu-mi spune, m-am pripit...
     Maine chem un audit .
     Sa afle performanta energetica
     Si dupa ce treaba-i buna
     Poate am noroc sa primesc
     Un certificat energetic
     Si uite c-acum imi dau seama
     Ca n-am pereti izolati...
     Frig, condens si mucegai ....
    Eu nu vreau un asa trai....
    Tamplaria de la usi si geamuri
    Nu e buna mai deloc
    Vai,vai,vai si of ,of!
    Nu vreau sa port in casa cojoc
    Sau casheta atunci cand ploua
    Ca si podu-i rupt in doua
    Ce-am vazut eu prima data?
    Dar nu-i bai....
    De azi, stiu eu ce sa fac
    Orice treaba -o fac  cu cap
    Si pun alti bani la ciorap.
    Plec din nou, o iau incet
    Ca sa nu fac un infarct...
    Macar bine c-am horit
    Si-am avut o sezatoare
    Mandra, mandra nevoie mare
    Si-a aflat o lume intreaga
    C-am facut baie-n mansarda.
    Si-am incalecat pe-o capsuna
    Si v-am spus o gogonata minciuna.



                Am scris aceasta postare pentru SuperBlog 2018, proba 7.
   
   Daca ati ajuns la final, chiar mi-as dori parere in legatura cu ce am scris.Multumesc!

5 comentarii:

  1. super! mult succes, te astept la gala, in Mamaia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt pro versuri. Se citesc mai usor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ai mai scris de ceva vreme nimic in afara concursului. Ce mai faci?! Da-ne vesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa scriu in curand!Multumesc pentru vizita si grija!Pupici!

      Ștergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!