luni, 19 martie 2018

Evernisaj -haine second hand purtate chic and smart


                             
                                  
          Nu am cu ce sa ma imbrac?Va suna cunoscut?Mie pana nu demult imi era....fie ca trebuia sa ies la o intalnire cu prietenele, fie ca ca mergeam la serviciu, nu stiam niciodata cu ce sa ma imbrac, aveam impresia ca dintre toate hainele pe care le aveam nu se potriveste nimic cu nimic, asta pana intr-o zi cand am zis ca trebuie sa ma ocup putin si de dulap, sa sortez hainele, mai ales ca am inceput sa fiu pasionata de organizare si debarasare.De mare ajutor mi-a fost si cartea Mariei Kondo, "Magia ordinii", astfel incat dupa lecturarea cartii am inceput marea debarasare.Am respectat princiipiile autoarei  si mi-am organizat garderoba in functie de cele citite, adica depozitare pe verticala , ordonare dupa culoare, iar pe umerase de la stanga la dreapta am aranjat mai intai piesele grele, lungi, inchise la culoare, apoi hainele mai subtiri, mai scurte si de culori deschise, ma bucur ca am gasit un truc care sa ma ajute sa gasesc piesele vestimentare cat mai usor, dar sa le si pot combina repede si fara prea multe batai de cap.
       Am incercat si varianta garderobei capsula, asta ca sa ma scape de stresul de dimineata, acum ajung la timp la serviciu asortata, economisesc timp si energie.Incercati si voi!Merita!
        Incerc in fiecare sezon sa-mi organizez cat mai bine garderoba, dar imi face placere sa si debarasez atunci cand trebuie, nu vreau sa sa ajung sa am un dulap ticsit de haine.
         Ce fac cu hainele pe care nu le mai port?
           -donez
       -reciclez ;tricorurile de bumbac le transform in lavete pe care le folosesc la curatatul parchetului , a mobilei sau a geamurilor, iar hainele din material mai dur le transofrm in sacose, asta ca sa nu mai fiu nevoita sa cumpar pungute de plastic de la magazin.

    
                            
                 pernuta realizata de mine din pantaloni de blugi si un fular mai vechi 

      Si pentru ca garderoba unei femei este cartea de vizita a feminitatii, imi place sa cumpar haine destul de des, sa ma imbrac SMART cu produse de calitate si de brand la preturi avantajoase.Cum credeti ca reusesc asta? Am descoperit  hainele second-hand cu multi ani in urma, pe atunci eram in constructie cu casa si nu-mi permiteam altfel de haine.Am inceput sa frecventez pietele in care se vindeau astfel de haine, iar atunci cand mergeam la oras imi sareau in ochi doar magazinele care comercealizau astfel de haine, ba mai mult cativa ani buni am avut o afacere cu haine second, a fost prima afacere, am castigat primii bani cu care ne-am organizat nunta.De multe ori cumpar haine cu o marime sau doua mai mare, apoi le  refac acasa dupa bunul plac, am o masina de cusut care-si face bine treaba.Din bluzele de lana imi crosetez sau tricotez alte piese cu care ies mereu in evidenta, daca intru intr-un magazin second  hand nu ies niciodata in pierdere.

                     
                                         
   Ma bucur ca acum pot avea acces mai usor la hainele second, magazinul online Evernisaj, este unul din preferatele mele, pentru ca are  haine second hand pentru toata familia, pentru prieteni sau colegi.Indiferent cat de gros ti-e portmoneul, aici gasesti produse la preturi extrem de accesibile.Fie ca vrei pantaloni, geaca, geanta, pulover sau tricou, aici e locul unde poti da un refresh garderobei tale, dar te poti umple si cu energia pozitiva a persoanei care a purtat haina inaintea ta.
                            


       Produsele acestui magazin sunt verificate cu mare atentie, astfel incat clientul sa nu fie dezamagit de produs, daca suneti norocosi puteti primi si un produs cu eticheta, adica nou.Trebuie sa ne bucuram de o astfel de oportunitate si sa nu ratam ocazia de a avea in garderoba noastra incaltaminte, accesorii de la branduri care inca nu au magazine in Romania.
   Cred ca este timpul sa ne schimbam perceptia asupra produselor second hand, cu ajutorul lor poti fi in trend, dar mai ales consumi inteligent si cu grija fata de mediul inconjuratori si fata de semeni.
      Inca nu v-am convins?
                                   

                            DE CE SA ALEGI  HAINELE    SECOND HAND ?


     -purtand haine second -hand te poti remarca prin eleganta
     -combinand diferite piese iti poti crea un stil unic
     -sunt haine de calitate, iar daca ai noroc poti sa gasesti si haine de brand 
     -resursele Planetei sunt limitate, iar hainele second reprezinta una din solutiile viabile  pentru protejarea mediului
    -este o modalitate ingenioasa de consum, prevenindu-se risipa
   -cumparand haine second vei descuraja companiile textile care se bazeaza pe munca prost platita pentru a produce haine in masa 
   -preturile sunt avantajoase, asta inseamna ca faci economie
   -se gasesc piese pentru toate varstele si ocaziile
  -oferi o a doua sansa hainelor care altfel ar fi fost aruncate
  - sunt de calitate
     Cu ajutorul hainelor second putem avea o garderoba cat mai adaptata nevoilor personale si profesionale, o putem actualiza cu usurinta astfel incat sa avem mereu o tinuta bine pusa la punct, dar cu un buget destul de mic putem avea in sifonier piese care nu se demodeaza niciodata si cu care putem construi tinute unice.O rochie neagra, un sacou, o pereche de blugi, o fusta clasica un palton, iata doar cateva piese cu care poti face furori si pe care le poti achizitiona la  un pret foarte bun.
     Nu uitati ca sunteti doar la cateva clicuri distanta de o garderoba mult visata.Cu Evernisaj.ro, faci cumparaturile inteligent si poti fi smart &chic, dar mai cu seama vei face un pas inainte pentru protejarea mediului in care traim cu totii.
       Am scris acest articol pentru SuperBlog 2018,Proba 6.

  






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!