marți, 27 octombrie 2015



          Si daca  Mos Ene refuza sa vina pe la gene ,macar sa scriu si eu in jurnal,nu?Stiam ca nu o sa pot sa adorm asa repede pentru ca am baut capuccino,nu-i problema acum,vedem maine dimineata daca ma pot trezi la timp:).
Afara...
E frig,noapte,ici colo mai vezi cate o luminita la casele de pe dealuri,in rest lumea doarme.
Ma gandesc...
La o vacanta de  care as avea mare nevoie.ma visez undeva pe plaja la caldura,fara griji si fara bani ,de ce nu?:)...vorba celor de la Voltaj.
 Sunt recunoscatoare ...
Domnului pentru viata pe care o am,pentru familie,pentru sanatate.
 Un psalm,un citat din Biblie sau carte religioasa....

Psalmii 28:7-9

Domnul este tăria mea şi scutul meu!    

În El mi se încrede inima, şi sunt ajutat.

De aceea inima mea chiuie de bucurii

    şi-I aduc mulţumiri prin cântecele mele!


 Domnul este tăria poporului Său!
    El este fortăreaţă izbăvitoare pentru unsul Său.
 Mântuieşte-Ţi poporul!
    Binecuvântează-Ţi moştenirea!
        Păstoreşte-i şi sprijină-i pe vecie!
    Din bucatarie...
Azi am fiert o supica de gaina,e tocmai buna pentru vremea asta de toamna.
Din stupina...
Eu  nu am mai fost pe acolo de ceva vreme,sotul are grija sa puna la punct ultimele detalii inainte de venirea frigului iernii.
 Citesc... 
Nu am mai pus mana pe carte  in ultimul timp,dar citesc bloguri,planificari ...
 Ceea ce astept(sper)...
Sa-mi pot organiza mai bine timpul,sa pot face mai multe intr-o zi.
Ce mai mesteresc...
Am inceput o caciulita pentru R.,lucrez in paralel si la o bluza pentru mine,mi-as dori sa le termin cat mai repede .
Ascult... 
linistea noptii...
 In casa....
Hmm,maine fac putina ordine,ei acum nu va imaginati ca am casa intoarsa pe dos,dar simt eu asa sa reimprospatez putin aerul .
Imi plac...
prietenii adevarati;
As vrea...
Sa spun oare ce as vrea?!Da:VREAU SA FIU SLABA!,asta depinde numai si numai de mine.
 Saptamana care a trecut...
 Cum a trecut?Nu mi-am dat seama!


           De la  Corcodusa am preluat ideea aceasta.

8 comentarii:

  1. Eu, in sarcina, nu am putut consuma dulciuri si am evitat painea. Am luat foarte putine kg. Un alt ,,secret'' - nu se mananca dupa ora 6 sau 7; nu se consuma decat doua portii de fructe... In fine, ideea e ca nu trebuie sa tii un regim drastic ca sa slabesti. Imi pare rau k mi-am dat seama abia acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos tare ce ai scris in jurnal!!!Cel mai mult mi-a placut " Ascult...linistea noptii " , m-a dus cu gandul la noptile de la noi din sat cand era liniste deplina , iar dimineata incepea tare devreme cu cantatul cocosilor!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si acum este tot asa ,Lela ,doar ca din cand in cand aceasta liniste este tulburata de zgomotul masinilor care trec pe strada.O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura,atat de bine stiu teoria,doar ca practica lasa de dorit.O seara de vis iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am avut somn si nici acum nu am si culmea ma trezesc devreme.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa e, practica ne omoara...pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  7. La capitolul organizare , lucrez si eu ...cu perseverenta e mai greu ! ...Cand spui " vreau sa slabesc " adauga si " cu usurinta si bucurie "...Ai sa vezi ca se schimba perceptia mentalului . Te imbratisez cu drag ! P.S eu vreu sa ma ingras ! Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  8. Mutumesc pentru sfaturi,Gabriela!Si sotul meu vrea sa se ingrase,daca reuseste te anunt.Eu as zice sa mergi la sala sa faci masa musculara.Tu cum te-ai gandit sa faci?

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!