sâmbătă, 24 octombrie 2015

Provocare de octombrie:caminul tau,un colt de rai !(saptamana 2- 2015)








Saptamana 2
12-18 octombriepuneți zilnic o muzică plăcută. Alegeți muzică clasică, ambientală sau religioasă, sau alt fel de muzică care face plăcere întregii familii. Străduiți-vă să folosiți cuvinte plăcute și să nu vă certați cu nimeni. Reamintiți familiei să evite mânia, bârfa, criticismul sau răspunsurile obraznice. Ca soție și mamă încercați să fiți plină de blândețe față de toți.
Saptamana aceasta lucreaza la politete si autocontrol.



   Daca ar fi sa-mi dau o nota pentru aceasta saptamana ar fi una foarte mica,pentru ca nu de putine ori nervii mei au fost intinsi la maxim si mi-am cam iesit din fire...totusi as da vina pe oboseala si pe timpul acesta care se scurge ca nisipul printre degete ,pur si simplu  atunci cand nu apuc sa fac tot ce mi-am propus  devin irascibila...de multe ori am zis ca mi-as dori ca atunci cand ajung acasa de la serviciu sa ma astepte macar o masa calda,sa nu fiu nevoita sa le fac pe toate la foc automat.Lasand deoparte "acele mici iesiri"a fost o saptamana destul de grea ,dar si frumoasa, in care  pe langa "muncile "zilnice ,impreuna cu R. am incercat sa invatam lucruri noi.Si ca sa nu treaca aceasta provocare fara ca eu sa invat ceva din ea ,am sa incerc sa tin cont de sfaturile  gasite de Irina.

Un comentariu:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!