marți, 9 iunie 2015

Socata


     Sunt sigura ca pe vremea asta v-ar prinde bine un pahar de  socata ,tocmai de aceea vreau sa impartasesc cu voi reteta pe care o folosesc eu:


10 l de apa
1 kg de zahar
1 lamaie
12 flori de soc
putina drojdie


   Umpleti un vas cu 10 litri de apa,adaugati zaharul si amestecati pana se topeste,se adauga florile,lamaia taiata felii si drojdia.Se acopera si se lasa cateva zile sa fermenteze.In aceste zile se amesteca compozitia macar o data pe zi.
 Cand e gata,siropul se strecoara,se pune in sticle si se tine la rece.

3 comentarii:

  1. Mie anul trecut nu mi-a iesit. :( Am fost asa de dezamagita ca anul asta nici nu am mai incercat. Poate la anul... ca la noi florile de soc s-au dus deja. A ta arata bestial!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,Catrinel!Sa incerci dupa reteta mea,nu are cum sa nu-i iasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!