duminică, 28 iunie 2015

Fila de jurnal




Afara...
Este chiar foarte frig,nu este deloc vremea potrivita pentru vara,pe R.am imbracat-o bine ca sa nu raceasca pentru ca s-a jucat putin cu prietena ei.
Ma gandesc...
la soare,plaja,vacanta,relaxare.




Sunt recunoscatoare ...
pentru gradinuta mea .





Un psalm,un citat din Biblie sau carte religioasa....
Parintii, daca doresc sa aiba copii buni, intelepti si sanatosi, trebuie ca ei sa fie mai intai buni, credinciosi, ascultatori de Biserica si plini de frica lui Dumnezeu. Caci copiii sunt de fapt " copii " ale parintilor lor. Ce vad si ce aud in casa de la parinti aceea fac. Educatia copiilor incepe chiar din ziua nuntii parintilor, adica din clipa zamislirii. Pentru a avea copii intelepti si credinciosi, parintii trebuie sa se roage mult, sa mearga regulat la biserica, sa posteasca sfintele posturi, sa se spovedeasca adesea, sa tina curatenie in zilele randuite, sa faca milostenie, sa fie blanzi, smeriti si plini de dumnezeiasca dragoste pentru toti. 
Din bucatarie...
Supa e gata,voi mai face piure de cartofi si salata.
Din gradina(curte)...
Ciripit de pasarele,multe flori si capsune...sunt tare mandra de gradina noastra.
Din stupina...
Zumzait si agitatie,azi a iesit si un roi.
Citesc... 
bloguri,forumuri
Ceea ce astept(sper)...
Sa petrecem mai mult timp in familie.
Ce mai mesteresc...
Lucrez la aceleasi proiecte,nimic nou.
Ascult... 
Desenele animate,R.e la tv.
In casa....
Imi doresc niste perdelute si unele decoratiuni care sa-mi inveseleasca cateva coltisoare din casa.
Imi plac...
decoratiunile crosetate
As vrea...
Sa ma plimb mai mult,sa-mi crosetez sau sa-mi tricotez un sal.
Saptamana care a trecut...
Am scos miere,am avut ocupatie la stupina.
Unele planuri pentru  saptamana viitoare...
Vreau doar o saptamana linistita,atat!
Corcodusa,multumesc pentru gazduire!
                                                               Toate cele bune,pe curand!

3 comentarii:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!